
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej jest jedną z wiodących prywatnych uczelni warszawskich. Istnieje już od 1992 roku, funkcjonując pod obecną nazwą od 2014 r. Na ofertę edukacyjną UTH składa się 8 kierunków Wydziału Zarządzania i Logistyki oraz Wydziału Inżynieryjnego, co w sumie daje aż 43 specjalności. Od początku istnienia UTH ukończyło 28 000 absolwentów, uzyskując tytuły inżyniera i magistra.
Zadania i cele
Z Uczelnią Techniczno-Handlową im. Heleny Chodkowskiej współpracujemy już od kilku lat, prowadząc działania o charakterze wizerunkowym. Każdego roku ważną częścią strategii są prace realizowane na potrzeby marketingu rekrutacyjnego. W celu promocji UTH wśród absolwentów szkół średnich, postanowiliśmy zaciekawić odbiorców oryginalną formą przekazu. Dlatego wykorzystaliśmy jeden z najnowszych rodzajów visual content marketingu.
By zaprezentować ofertę edukacyjną Uczelni wśród grupy docelowej złożonej z ludzi młodych, stworzyliśmy gifografikę, animowaną wersję infografiki.
Za pomocą ruchomych graficznych elementów przedstawialiśmy ofertę edukacyjną UTH w kontekście najczęściej wybieranych kierunków studiów w ostatnich latach. Gifografika została udostępniona na wielu kanałach skupiających ludzi młodych, m. in. serwisach społecznościowych i serwisach dedykowanych formom visual. Zadbaliśmy również o promocję na forach internetowych, by wzmocnić efekt rozprzestrzeniania wirusowego.
Osiągane efekty
- Dotarcie do szerokiego grona odbiorców.