
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


MebleMix.pl to rozbudowany sklep internetowy o szerokim asortymencie, na który składają się meble wielu renomowanych producentów. W ofercie znajdują się łóżka, materace, sofy, narożniki, szafy, komody oraz całe zestawy mebli do sypialni, salonu, jadalni, kuchni, łazienki oraz do pokoju dziecięcego. Klienci MebleMix.pl mają do wyboru zarówno pojedyncze produkty, jak i całe kolekcje wykonane w określonym stylu. Sklep oferuje również szerokie doradztwo w zakresie wyboru odpowiednich aranżacji i dopasowanych do nich mebli.
Zadania i cele
Meblemix.pl został zaprojektowany i wykonany przez Ideo. Celem projektu była promocja sklepu oraz pozyskania nowych klientów.
Wdrożyliśmy kampanię content marketingową z uwzględnieniem działań mających największy wpływ na poprawę wizerunku marki, wzrost sprzedaży oraz na osiągnięcie wysokiego współczynnika konwersji.
W ramach tejże kampanii prowadzimy dla MebleMix.pl bloga zaadresowanego do miłośników aranżacji wnętrz. Tworzymy również dział „Porady”, w którym klienci sklepu znajdują wartościowe informacje dotyczące pielęgnacji mebli. Ważnym elementem prowadzonych przez nas działań contentowych było przygotowanie „Poradnika czyszczenia mebli drewnianych i skórzanych” w formie ebooka.
Osiągnięte efekty
- Wzrost liczby wejść na stronę,
- wzrost liczby odsłon na stronie,
-
poprawa konwersji.