
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


MebleMix.pl to meblowy sklep internetowy wyróżniający się na tle konkurencji niezwykle rozbudowaną ofertą. Swoim klientom oferuje szeroką gamę produktów przeznaczonych do różnych typów wnętrz i odznaczających się ogromną różnorodnością stylistyczną. Właściciel MebleMix.pl – firma Blue King Sp. z o.o. – szczególną uwagę zwraca na jakość sprzedawanych mebli, co potwierdza stała współpraca z Pracownią Badań i Atestacji Mebli na Wydziale Technologii Drewna, Katedry Meblarstwa w Poznaniu.
Zadania i cele
Zwiększenie sprzedaży i zdobywanie nowych klientów to główne cele każdego sklepu internetowego. Ponieważ jednak osiągnięcie ich w przypadku firm posiadających bardzo szeroką i zróżnicowaną ofertę bywa problematyczne, należy przedstawić internautom te produkty, które ściśle odpowiadają frazom wpisywanym przez nich do wyszukiwarki.
Przeprowadzona przez Ideo kampania AdWords umożliwiła dotarcie do szerokiej grupy klientów i przekazać im informację o konkretnych, interesujących ich produktach.
W ramach kampanii wykorzystaliśmy zróżnicowane formy reklamy, w tym m. in.: reklamę w wynikach wyszukiwania, reklamę produktową w wynikach wyszukiwania, DSA (dynamiczne reklamy w wyszukiwarce) oraz remarketing dynamiczny w sieci reklamowej.
Osiągnięte efekty
- Wzrost liczby nowych użytkowników odwiedzających sklep o ponad 400%,
- wzrost ilości zrealizowanych transakcji o ponad 300%,
- wzrost konwersji o ponad 3500%.