
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


MebleMix.pl to meblowy sklep internetowy wyróżniający się na tle konkurencji niezwykle rozbudowaną ofertą. Swoim klientom oferuje szeroką gamę produktów przeznaczonych do różnych typów wnętrz i odznaczających się ogromną różnorodnością stylistyczną. Właściciel MebleMix.pl – firma Blue King Sp. z o.o. – szczególną uwagę zwraca na jakość sprzedawanych mebli, co potwierdza stała współpraca z Pracownią Badań i Atestacji Mebli na Wydziale Technologii Drewna, Katedry Meblarstwa w Poznaniu.
Zadania i cele
Zwiększenie sprzedaży i zdobywanie nowych klientów to główne cele każdego sklepu internetowego. Ponieważ jednak osiągnięcie ich w przypadku firm posiadających bardzo szeroką i zróżnicowaną ofertę bywa problematyczne, należy przedstawić internautom te produkty, które ściśle odpowiadają frazom wpisywanym przez nich do wyszukiwarki.
Przeprowadzona przez Ideo kampania AdWords umożliwiła dotarcie do szerokiej grupy klientów i przekazać im informację o konkretnych, interesujących ich produktach.
W ramach kampanii wykorzystaliśmy zróżnicowane formy reklamy, w tym m. in.: reklamę w wynikach wyszukiwania, reklamę produktową w wynikach wyszukiwania, DSA (dynamiczne reklamy w wyszukiwarce) oraz remarketing dynamiczny w sieci reklamowej.
Osiągnięte efekty
- Wzrost liczby nowych użytkowników odwiedzających sklep o ponad 400%,
- wzrost ilości zrealizowanych transakcji o ponad 300%,
- wzrost konwersji o ponad 3500%.