Kliknij i wygraj!Wygraj audyt sklepu! Weź udział w świątecznym quizie e-commerce

Narzędzia wspomagające obsługę klientów
dla Oknoplast

Oknoplast to firma z ponad 23-letnim doświadczeniem głównie w branży okien PCV. Przedsiębiorstwo posiada blisko 3 000 salonów na terenie 13 europejskich państw.

Zadania i cele

Na podstawie analizy dotychczasowego procesu przygotowany został plan wdrożenia narzędzi usprawniających ich obsługę. Obejmował on wdrożenie systemu do obsługi reklamacji oraz helpdesk.

Najważniejszym celem projektu była automatyzacja procesów związanych z obsługą reklamacji oraz skrócenie czasu potrzebnego na obsługę wniosków składanych przez partnerów biznesowych.

Najważniejsze funkcjonalności platformy:

  • rejestracja zadania ze względu na typ,
  • możliwość złożenia reklamacji poprzez formularz znajdujący się na stronie internetowej (dla klientów detalicznych) lub poprzez system wewnętrzny (dla klientów hurtowych),
  • automatyczne szacowanie wartości reklamacji,
  • sms-owy i e-mailowy system powiadomień dla klientów,
  • raporty.

Poza zaprojektowaniem struktury i mechanizmów systemu obsługi reklamacji projekt objął także wdrożenie systemu helpdesk. Wirtualne biuro pomocy stanowi wsparcie dla działu IT. Umożliwia między innymi definiowanie priorytetów zgłaszanych spraw oraz przypisywanie ich do konkretnych pracowników.

W ramach zlecenia przeprowadziliśmy integrację platformy z dotychczas używanym w firmie systemem IFS.

Główne korzyści dla Klienta
  • Narzędzia wspomagające obsługę klientów,
  • szybszy tryb rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych,
  • wzrost satysfakcji i lojalności klientów,
  • oszczędność czasu i kosztów pracy pracowników.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas