
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


Centrum Klima to marka z ponad 20-letnim stażem na rynku klimatyzatorów. W 2012 roku spółka została przejęta przez światowego lidera w dziedzinie wentylacji. Aktualnie Centrum Klima działa jako Dział Wentylacji firmy Lindab AB. Marka prowadzi działania handlowe dla ponad 3000 klientów w 40 krajach świata. Dysponuje zapleczem produkcyjno-handlowym, którego ważną część stanowi nowoczesny park maszynowy.
Zadania i cele
Od początku nadrzędnym celem projektu było pozyskanie dla serwisu centrumklima.pl jak największej ilości wejść z naturalnych wyników wyszukiwania.
Ze względu na rodzaj i ilość asortymentu jedyną metodą zapewniającą oczekiwane efekty było pozycjonowanie szerokie z wykorzystaniem tzw. „długiego ogona”.
Przeprowadzona na wstępie analiza pozwoliła wyselekcjonować szereg konkretnych fraz kluczowych zgodnych z branżą i asortymentem sklepu, a także z zapytaniami potencjalnych klientów. Następnie podjęte zostały działania ukierunkowane na budowę link popularity dla serwisu centrumklima.pl. Aby uzyskać oczekiwane efekty prowadzone działania na bieżąco były monitorowane przez specjalistów.
Aktualnie promocja w wyszukiwarkach internetowych dodatkowo obejmuje jeszcze cztery serwisy należące do firmy:
- www.lindab.com/pl
- salda.centrumklima.pl
- galanz.centrumklima.pl
- mistral.centrumklima.pl
Osiągnięte efekty
- Uskanie i utrzymanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania,
- wzrost odwiedzin z bezpłatnych wyników wyszukiwania o ponad 70% dla strony centrumklima.pl w skali miesiąca, w porównaniu do momentu podjęcia współpracy,
- wzrost odsłon witryny.