Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Nasze publikacje

Omnichannel, czyli wielokanałowość

2 lipca 2015
Online Marketing Polska, nr 3(22)/2015. Autor: Wojciech Szymański.

Firmy pomagają zdobyć wiedzę

12 maja 2015
Nowiny, nr 90(19 032)/12.05.2015

Serwisy i aplikacje mobilne dla sportowców

10 marca 2015
Interaktywnie.com, 10.03.2015. Autor: Marcin Kopyś.

Jak zoptymalizować sklep internetowy, by osiągać lepsze wyniki?

4 marca 2015
Dlahandlu.pl, 04.03.2015r. Autor: Magdalena Tobiasz.

#MarketingoweSelfie

24 lutego 2015
NowyMarketing.pl, 24.02.2015r.

Informacja jako determinant e-zakupów

29 grudnia 2014
Kultura i polityka, nr 16 rok 2014 Autor: Wojciech Szymański.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*