
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Accor SA to europejski lider na rynku hotelowym, jedna z największych międzynarodowych grup w dziedzinie turystyki, biur podróży i usług dla przedsiębiorstw (ponad 3 500 hoteli). W Polsce jest głównym udziałowcem spółki Orbis SA. Wśród marek hotelowych należących do grupy Accor znajdują się m.in.: Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, HotelF1, Adagio, Ibis.
Zadania i cele
We współpracy z agencją imediaPR wdrożyliśmy aplikację konkursową dedykowaną dla Klubowiczów programu lojalnościowego Le Club Accorhotels, w oparciu o system Edito CMS.
W panelu administracyjnym określana jest ilość dostępnych biletów/zaproszeń do wygrania (np. 100). Klubowicze za pomocą krótkiego formularza na stronie publikowanej pod adresem www.leclubaccorhotels.pl zgłaszają chęć otrzymania nagrody. Przygotowany przez nas mechanizm automatycznie informuje użytkownika czy otrzyma zaproszenie, czy też nie (w przypadku wyczerpania się puli dostępnych nagród). Po zakończeniu danej promocji serwis automatycznie wygasa i aktywuje się zaślepka z podstawowymi informacjami na temat Le Club Accorhotels.
Do tej pory za pomocą aplikacji przeprowadzono 5 akcji konkursowych, w ramach których uczestnicy mogli otrzymać zaproszenia na filmy Disneya „Muppety”, „Ralph Demolka”, „Samoloty 2”, na mecz półfinałowy – Euro 2012, czy też na uroczystą kolację w Pałacu Wilanów w Warszawie.
Przygotowaniem projektów graficznych oraz obsługą konkursów zajmuje się agencja imediaPR.
Główne korzyści dla Klienta
- Promocja usług i produktów firmy,
- pozyskanie nowych klientów,
- silna marka w oczach klientów,
- platforma lojalnościowa w pełni dopasowana do strategii marki.