Audyt SEO/UX dla Targi Kielce

Targi Kielce jest jednym z największych organizatorów targów i wystaw w Europie Środkowo-Wschodniej. To 90 000 m2 powierzchni wystawienniczej, ponad 70 wydarzeń cyklicznych i 700 konferencji rocznie. Wśród organizowanych imprez warto wymienić chociażby PLASTPOL, MSPO czy AGROTECH.

Zadania i cele

Rozpoznawalność marki Targi Kielce ciężko jest zakwestionować. Posiada ok 30% udziałów w krajowym rynku targowym, a z racji na swoją atrakcyjną ofertę ma zagwarantowany stały dopływ klientów. Firma zwróciła się do nas z prośbą o przeprowadzenie kompleksowego audytu serwisu – zarówno pod kątem użyteczności, jak i pozycjonowania.

Zespół naszych ekspertów przeprowadził wnikliwą analizę, przyglądając się każdemu elementowi strony.

W efekcie mogliśmy wskazać miejsca wymagające modyfikacji lub zmiany oraz przygotować bibliotekę rekomendowanych rozwiązań.

Uzupełnieniem prac było wykonanie zdalnych niemoderowanych testów na użytkownikach. Pozwoliły poznać i zrozumieć rzeczywiste zachowania odbiorców serwisu, a w konsekwencji zaprojektować go w taki sposób, aby był jak najbardziej przyjazny i ergonomiczny.

Główne korzyści dla Klienta
  • Poznanie zachowań użytkowników na stronie,
  • Zwiększenie współczynników konwersji,
  • Zestaw rekomendacji usprawniających serwis,
  • Optymalizacja strony pod kątem pozycjonowania,
  • Zwiększenie efektywności i ergonomii na stronie,
  • Zwiększenie widoczności witryny w sieci.

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?

×

Klienci o nas