
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Targi Kielce jest jednym z największych organizatorów targów i wystaw w Europie Środkowo-Wschodniej. To 90 000 m2 powierzchni wystawienniczej, ponad 70 wydarzeń cyklicznych i 700 konferencji rocznie. Wśród organizowanych imprez warto wymienić chociażby PLASTPOL, MSPO czy AGROTECH.
Zadania i cele
Rozpoznawalność marki Targi Kielce ciężko jest zakwestionować. Posiada ok 30% udziałów w krajowym rynku targowym, a z racji na swoją atrakcyjną ofertę ma zagwarantowany stały dopływ klientów. Firma zwróciła się do nas z prośbą o przeprowadzenie kompleksowego audytu serwisu – zarówno pod kątem użyteczności, jak i pozycjonowania.
Zespół naszych ekspertów przeprowadził wnikliwą analizę, przyglądając się każdemu elementowi strony.
W efekcie mogliśmy wskazać miejsca wymagające modyfikacji lub zmiany oraz przygotować bibliotekę rekomendowanych rozwiązań.
Uzupełnieniem prac było wykonanie zdalnych niemoderowanych testów na użytkownikach. Pozwoliły poznać i zrozumieć rzeczywiste zachowania odbiorców serwisu, a w konsekwencji zaprojektować go w taki sposób, aby był jak najbardziej przyjazny i ergonomiczny.
Główne korzyści dla Klienta
- Poznanie zachowań użytkowników na stronie,
- Zwiększenie współczynników konwersji,
- Zestaw rekomendacji usprawniających serwis,
- Optymalizacja strony pod kątem pozycjonowania,
- Zwiększenie efektywności i ergonomii na stronie,
- Zwiększenie widoczności witryny w sieci.