
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Cross-border Solutions
- Bezpieczeństwo danych w e-commerce
- Marketplace
- Rozwiązania Enterprise
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


Senso-Rex jest wiodącym producentem innowacyjnych produktów terapeutycznych, wspierających leczenie zaburzeń snu. Łączy tradycyjność rodzinnej firmy z nowoczesnym podejściem do biznesu, stawiając potrzeby konsumentów na pierwszym miejscu. Rosnąca popularność marki w Polsce, skłoniła firmę do stopniowej ekspansji na rynki zagraniczne.
Zadania i cele
Współpracę z Klientem rozpoczęliśmy od wykonania audytu realizowanych dotychczas kampanii Google Ads. Analizie poddane zostały takie aspekty jak: koszty, grupy docelowe i skuteczność reklam. Kolejnym etapem prac był raport wskazujący obszary wymagające poprawy oraz określenie kierunków dalszej promocji.
Wzrost skuteczności kampanii Google Ads. Obniżenie kosztów.
Przejęcie prowadzenia kampanii Google Ads wymagało przeprowadzenia ich optymalizacji i stałego monitoringu. Szczególnie w działaniach skierowanych na międzynarodowe rynki, jest to kluczowe dla stałego podnoszenia efektywności.
Zadanie jakie przed nami postawiono było oczywiste – maksymalizacja skuteczności przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Na pierwsze pozytywne efekty pracy naszych specjalistów nie trzeba było długo czekać. Wraz z rozszerzaniem zasięgów Synapsa Med, przygotowywaliśmy i uruchamialiśmy kolejne kampanie dedykowane na rynki zagraniczne oraz wystartowaliśmy z Bing Ads. W trakcie współpracy wykonaliśmy także dwa audyty SEO serwisów internetowych Klienta, które są głównymi podmiotami prowadzonego marketingu: kolderka.net oraz senso-rex.com.
Osiągnięte efekty
- Liczba kliknięć w reklamy +23%
- Koszty konwersji -44%
- Współczynnik konwersji +50%
- Współczynnik konwersji w kampaniach produktowych +860%