
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Platforma Low-code
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Senso-Rex jest wiodącym producentem innowacyjnych produktów terapeutycznych, wspierających leczenie zaburzeń snu. Łączy tradycyjność rodzinnej firmy z nowoczesnym podejściem do biznesu, stawiając potrzeby konsumentów na pierwszym miejscu. Rosnąca popularność marki w Polsce, skłoniła firmę do stopniowej ekspansji na rynki zagraniczne.
Zadania i cele
Współpracę z Klientem rozpoczęliśmy od wykonania audytu realizowanych dotychczas kampanii Google Ads. Analizie poddane zostały takie aspekty jak: koszty, grupy docelowe i skuteczność reklam. Kolejnym etapem prac był raport wskazujący obszary wymagające poprawy oraz określenie kierunków dalszej promocji.
Wzrost skuteczności kampanii Google Ads. Obniżenie kosztów.
Przejęcie prowadzenia kampanii Google Ads wymagało przeprowadzenia ich optymalizacji i stałego monitoringu. Szczególnie w działaniach skierowanych na międzynarodowe rynki, jest to kluczowe dla stałego podnoszenia efektywności.
Zadanie jakie przed nami postawiono było oczywiste – maksymalizacja skuteczności przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Na pierwsze pozytywne efekty pracy naszych specjalistów nie trzeba było długo czekać. Wraz z rozszerzaniem zasięgów Synapsa Med, przygotowywaliśmy i uruchamialiśmy kolejne kampanie dedykowane na rynki zagraniczne oraz wystartowaliśmy z Bing Ads. W trakcie współpracy wykonaliśmy także dwa audyty SEO serwisów internetowych Klienta, które są głównymi podmiotami prowadzonego marketingu: kolderka.net oraz senso-rex.com.
Osiągnięte efekty
- Liczba kliknięć w reklamy +23%
- Koszty konwersji -44%
- Współczynnik konwersji +50%
- Współczynnik konwersji w kampaniach produktowych +860%