
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Norweska firma Norsk Maritimt Forlag to wydawca specjalistycznych magazynów dotyczących żeglarstwa (Båtliv, Seilas, SEILmagasinet oraz Båtguiden) oraz właściciel 5 portali internetowych o takiej samej tematyce.
Zadania i cele
Rozwój internetu i rynku interaktywnego wymusza na niemal każdej firmie adaptację do nowej rzeczywistości. Norweski wydawca, Norsk Maritimt, w pełni świadomy konieczności dopasowania swoich usług i produktów do potrzeb konsumentów, skorzystał z naszej oferty szkoleniowej i bogatej wiedzy specjalistów. Dla przedstawicieli wydawcy zrealizowaliśmy 2-dniowe szkolenie z zakresu content marketingu, social media, zarządzania wizerunkiem marki i jej promocji w internecie.
Naszym celem było wyposażenie Klienta w wiedzę i umiejętności niezbędne do samodzielnego planowania, realizowania i analizowania kampanii.
Największym wyznawaniem przed jakim stanęliśmy, było jak najbardziej efektywne przekazanie rozległej wiedzy w bardzo ograniczonym czasie. Skupiliśmy się na praktycznych aspektach nowoczesnego e-marketingu, pokazaliśmy jak stawiać pierwsze kroki w świecie internetowej promocji oraz przybliżyliśmy zasady działania najpopularniejszych narzędzi reklamowych.
Główne korzyści dla Klienta
- Zajęcia prowadzone przez doświadczonych specjalistów,
- Skondensowana i starannie wyselekcjonowana wiedza,
- Zdobycie podstawowych umiejętności e-marketera,
- Dostęp do branżowej wiedzy.