-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Newsline jest portalem dedykowanym dla ludzi związanych z szeroko rozumianą komunikacją marketingową oraz osób zainteresowanych tą tematyką. Stanowi swego rodzaju kompendium wiedzy i agregat aktualności, zarządzanych przez profesjonalny zespół redakcyjny.
Zadania i cele
Promocja portalu o tematyce marketingowej nie należy obecnie do najprostszych zadań. Popularność zagadnień oraz liczna konkurencja znacząco utrudnia przebicie się na wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania.
Działania realizowane w zakresie promocji portalu informacyjnego powinny być podporządkowane spójnej, przemyślanej strategii.
Właśnie od tego zaczęliśmy pracę nad projektem. Przeprowadziliśmy wnikliwe analizy starając się poznać jak najlepiej sam serwis oraz jego odbiorców. Sprawdziliśmy optymalizację strony pod kątem SEO, co pozwoliło nam oszacować jego potencjał pozycjonerski. Przeprowadzone audyty pozwoliły nam także dobrać najbardziej efektywne słowa kluczowe, dopasowane do profilu działalności marki, a także specyfiki jej odbiorców.
Kolejnym krokiem było już tylko prowadzenie intensywnych prac pozycjonerskich. Ich efektem, w relatywnie krótkim czasie, było znaczące zwiększenie ruchu organicznego na stronie oraz widoczności samego serwisu w wynikach wyszukiwania.
Główne korzyści dla Klienta
- Wzrost świadomości marki i portalu pośród konsumentów,
- Zwiększenie widoczności serwisu,
- Wzrost wysokojakościowego ruchu na stronie,
- Znaczący wzrost ilości odsłon oraz rejestracji użytkowników w serwisie.