
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt

Newsline jest portalem dedykowanym dla ludzi związanych z szeroko rozumianą komunikacją marketingową oraz osób zainteresowanych tą tematyką. Stanowi swego rodzaju kompendium wiedzy i agregat aktualności, zarządzanych przez profesjonalny zespół redakcyjny.
Zadania i cele
Promocja portalu o tematyce marketingowej nie należy obecnie do najprostszych zadań. Popularność zagadnień oraz liczna konkurencja znacząco utrudnia przebicie się na wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania.
Działania realizowane w zakresie promocji portalu informacyjnego powinny być podporządkowane spójnej, przemyślanej strategii.
Właśnie od tego zaczęliśmy pracę nad projektem. Przeprowadziliśmy wnikliwe analizy starając się poznać jak najlepiej sam serwis oraz jego odbiorców. Sprawdziliśmy optymalizację strony pod kątem SEO, co pozwoliło nam oszacować jego potencjał pozycjonerski. Przeprowadzone audyty pozwoliły nam także dobrać najbardziej efektywne słowa kluczowe, dopasowane do profilu działalności marki, a także specyfiki jej odbiorców.
Kolejnym krokiem było już tylko prowadzenie intensywnych prac pozycjonerskich. Ich efektem, w relatywnie krótkim czasie, było znaczące zwiększenie ruchu organicznego na stronie oraz widoczności samego serwisu w wynikach wyszukiwania.
Główne korzyści dla Klienta
- Wzrost świadomości marki i portalu pośród konsumentów,
- Zwiększenie widoczności serwisu,
- Wzrost wysokojakościowego ruchu na stronie,
- Znaczący wzrost ilości odsłon oraz rejestracji użytkowników w serwisie.