Content marketing dla MiniCredit

MiniCredit to międzynarodowa firma działająca aktywnie w sektorze finansowym na europejskim rynku, obecna między innymi w Polsce, Łotwie, Estonii i Gruzji. Należy także do Związku Firm Pożyczkowych. Od wielu lat buduje zaufanie pośród konsumentów i rozwija się dynamicznie w kierunku rynku interaktywnego – świadcząc swoje usługi za pośrednictwem internetu czy urządzeń mobilnych.

Zadania i cele

Firma MiniCredit zajmuje się udzielaniem pożyczek krótkoterminowych, a swoją przewagę konkurencyjną chce budować poprzez wykorzystanie nowoczesnych narzędzi. Rozwija się dynamicznie w sektorze interaktywnym oferując konsumentom możliwość wzięcia gotówki online lub poprzez aplikację mobilną. Z tego względu konieczne było zbudowane wiarygodnego wizerunku i zwiększenie znajomości marki w sieci.

W zaplanowanych przez nas działaniach dużo uwagi poświęciliśmy na realizację założeń content marketingowych.

Dostarczając artykułów rzetelnych, wiarygodnych i atrakcyjnych z punktu widzenia odbiorców, mogliśmy pozyskać ich uwagę i zapoznać z marką w sposób nienachalny. Temat pożyczek często bywa drażliwy, dlatego skuteczniejszą strategią jest zachęcenie odbiorcy do samodzielnego podjęcia interakcji z marką.

Opracowany przez nas plan działań przewidywał między innymi prowadzenie firmowego bloga oraz tworzenie tekstów eksperckich publikowanych następnie w wybranych serwisach w sieci. Część kampanii wizerunkowej obejmowało także prowadzenie mailingu dotyczącego firmy oraz wydarzeń z nią związanych.

Główne korzyści dla Klienta
  • Wzrost liczby wejść na stronę o 90% w ciągu pierwszych 5 miesięcy współpracy,
  • Budowanie odpowiedniego wizerunku marki,
  • Zwiększanie poziomu zaufania konsumenckiego,
  • Nieinwazyjna promocja marki i zwiększanie świadomości pośród konsumentów.

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?

×

Klienci o nas