
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Platforma Low-code
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

MiniCredit to międzynarodowa firma działająca aktywnie w sektorze finansowym na europejskim rynku, obecna między innymi w Polsce, Łotwie, Estonii i Gruzji. Należy także do Związku Firm Pożyczkowych. Od wielu lat buduje zaufanie pośród konsumentów i rozwija się dynamicznie w kierunku rynku interaktywnego – świadcząc swoje usługi za pośrednictwem internetu czy urządzeń mobilnych.
Zadania i cele
Firma MiniCredit zajmuje się udzielaniem pożyczek krótkoterminowych, a swoją przewagę konkurencyjną chce budować poprzez wykorzystanie nowoczesnych narzędzi. Rozwija się dynamicznie w sektorze interaktywnym oferując konsumentom możliwość wzięcia gotówki online lub poprzez aplikację mobilną. Z tego względu konieczne było zbudowane wiarygodnego wizerunku i zwiększenie znajomości marki w sieci.
W zaplanowanych przez nas działaniach dużo uwagi poświęciliśmy na realizację założeń content marketingowych.
Dostarczając artykułów rzetelnych, wiarygodnych i atrakcyjnych z punktu widzenia odbiorców, mogliśmy pozyskać ich uwagę i zapoznać z marką w sposób nienachalny. Temat pożyczek często bywa drażliwy, dlatego skuteczniejszą strategią jest zachęcenie odbiorcy do samodzielnego podjęcia interakcji z marką.
Opracowany przez nas plan działań przewidywał między innymi prowadzenie firmowego bloga oraz tworzenie tekstów eksperckich publikowanych następnie w wybranych serwisach w sieci. Część kampanii wizerunkowej obejmowało także prowadzenie mailingu dotyczącego firmy oraz wydarzeń z nią związanych.
Główne korzyści dla Klienta
- Wzrost liczby wejść na stronę o 90% w ciągu pierwszych 5 miesięcy współpracy,
- Budowanie odpowiedniego wizerunku marki,
- Zwiększanie poziomu zaufania konsumenckiego,
- Nieinwazyjna promocja marki i zwiększanie świadomości pośród konsumentów.