
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt

Fotojoker istnieje na polskim rynku od 1995 roku dostarczając klientom szerokiej oferty usług oraz produktów fotograficznych. Stanowi największą sieć handlową w kraju i dysponuje własnymi, profesjonalnymi laboratoriami. Marka należy do samodzielnego, europejskiego koncernu CEWE Stiftung & Co. KGaA.
Zadania i cele
Fotojoker to rozpoznawalna marka, posiadająca swoje salony na terenie całej Polski. Prowadzi także rozbudowany serwis internetowy połączony z platformą e-commerce. Dzięki niej umożliwia użytkownikom zakup online sprzętu fotograficznego oraz produktów takich jak np. fotoksiążki. Dla firmy stało się zatem kluczowe zwiększenie widoczności oraz ciągłe pozyskiwanie nowych klientów.
Pierwszym krokiem, jaki podjęliśmy po przejęciu projektu było wykonanie kompleksowego audytu strony www oraz działań realizowanych do tej pory.
Przyglądnęliśmy się różnym elementom serwisu szukając takich, które należałby usprawnić lub zmodyfikować, aby w przyszłości móc wykorzystać pełny potencjał pozycjonerski. Podczas prac przygotowawczych zajęliśmy się także poznaniem specyfiki marki, jej oferty oraz klientów. Na podstawie tych informacji przygotowaliśmy listę słów kluczowych, możliwie najbardziej dopasowanych i efektywnych z punktu widzenia marki.
Wszystkie podejmowanie działania były przez nas na bieżąco monitorowane, tak aby móc je w razie potrzeby szybko i skutecznie korygować.
Główne korzyści dla Klienta
- Wzrost jakościowego ruchu na stronie,
- Zdobycie i utrzymanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania,
- Zwiększenie zasięgu i widoczności marki,
- Wzrost świadomości marki pośród konsumentów.