
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Fotojoker istnieje na polskim rynku od 1995 roku dostarczając klientom szerokiej oferty usług oraz produktów fotograficznych. Stanowi największą sieć handlową w kraju i dysponuje własnymi, profesjonalnymi laboratoriami. Marka należy do samodzielnego, europejskiego koncernu CEWE Stiftung & Co. KGaA.
Zadania i cele
Fotojoker to rozpoznawalna marka, posiadająca swoje salony na terenie całej Polski. Prowadzi także rozbudowany serwis internetowy połączony z platformą e-commerce. Dzięki niej umożliwia użytkownikom zakup online sprzętu fotograficznego oraz produktów takich jak np. fotoksiążki. Dla firmy stało się zatem kluczowe zwiększenie widoczności oraz ciągłe pozyskiwanie nowych klientów.
Pierwszym krokiem, jaki podjęliśmy po przejęciu projektu było wykonanie kompleksowego audytu strony www oraz działań realizowanych do tej pory.
Przyglądnęliśmy się różnym elementom serwisu szukając takich, które należałby usprawnić lub zmodyfikować, aby w przyszłości móc wykorzystać pełny potencjał pozycjonerski. Podczas prac przygotowawczych zajęliśmy się także poznaniem specyfiki marki, jej oferty oraz klientów. Na podstawie tych informacji przygotowaliśmy listę słów kluczowych, możliwie najbardziej dopasowanych i efektywnych z punktu widzenia marki.
Wszystkie podejmowanie działania były przez nas na bieżąco monitorowane, tak aby móc je w razie potrzeby szybko i skutecznie korygować.
Główne korzyści dla Klienta
- Wzrost jakościowego ruchu na stronie,
- Zdobycie i utrzymanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania,
- Zwiększenie zasięgu i widoczności marki,
- Wzrost świadomości marki pośród konsumentów.