Obsługa Social Media dla Dyduś

Dyduś to polska firma, która od 1994 roku działa w branży artykułów dla niemowląt. Marka oferuje swoim klientom wysokiej jakości produkty w przystępnych cenach, dbając jednocześnie o ich kolorowy i atrakcyjny design. Dyduś za swoje najważniejsze zadania stawia wspieranie rodziców i troskę o prawidłowy rozwój dzieci.

Zadania i cele

Atrakcyjna oferta, realizowana polityka konsumencka i duża aktywność spowodowały dynamiczny wzrost popularności marki i rozwój samej firmy. W związku z tym konieczna stała się potrzeba rozszerzenia kanałów komunikacji z odbiorcami na te najbardziej popularne. Wybór klienta padł na social media, które pozwalają nie tylko na bezpośredni kontakt z klientami ale także na budowanie wizerunku marki oraz dostarczanie angażujących treści.

Na podstawie zgromadzonych informacji i spostrzeżeń stworzyliśmy dla Dydusia strategię komunikacji social media.

Prace nad projektem rozpoczęliśmy od analizy konkurencyjnych fanpage’y na Facebooku – nie tylko polskich, ale i zagranicznych. W ten sposób poznaliśmy przyzwyczajenia konsumentów, tematy, które ich angażują i dominujące trendy.

Razem z Klientem nakreśliliśmy najważniejsze założenia profilu – charakter, język komunikacji, zakresy tematyczne. A następnie wprowadziliśmy w życie wszystkie ustalenia. Zajęliśmy się prowadzeniem fanpage’a – przygotowywaniem treści, podejmowaniem interakcji z użytkownikami oraz promocją.

Główne korzyści dla Klienta
  • Zdobycie 10 000 zaangażowanych fanów w ciągu 6 miesięcy od startu projektu,
  • Specjalistyczny zespół przygotowujący treści na fanpage,
  • Budowanie zaangażowania odbiorców profilu,
  • Pozyskiwanie aktywnych fanów.

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?

×

Klienci o nas