
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Dyduś to polska firma, która od 1994 roku działa w branży artykułów dla niemowląt. Marka oferuje swoim klientom wysokiej jakości produkty w przystępnych cenach, dbając jednocześnie o ich kolorowy i atrakcyjny design. Dyduś za swoje najważniejsze zadania stawia wspieranie rodziców i troskę o prawidłowy rozwój dzieci.
Zadania i cele
Atrakcyjna oferta, realizowana polityka konsumencka i duża aktywność spowodowały dynamiczny wzrost popularności marki i rozwój samej firmy. W związku z tym konieczna stała się potrzeba rozszerzenia kanałów komunikacji z odbiorcami na te najbardziej popularne. Wybór klienta padł na social media, które pozwalają nie tylko na bezpośredni kontakt z klientami ale także na budowanie wizerunku marki oraz dostarczanie angażujących treści.
Na podstawie zgromadzonych informacji i spostrzeżeń stworzyliśmy dla Dydusia strategię komunikacji social media.
Prace nad projektem rozpoczęliśmy od analizy konkurencyjnych fanpage’y na Facebooku – nie tylko polskich, ale i zagranicznych. W ten sposób poznaliśmy przyzwyczajenia konsumentów, tematy, które ich angażują i dominujące trendy.
Razem z Klientem nakreśliliśmy najważniejsze założenia profilu – charakter, język komunikacji, zakresy tematyczne. A następnie wprowadziliśmy w życie wszystkie ustalenia. Zajęliśmy się prowadzeniem fanpage’a – przygotowywaniem treści, podejmowaniem interakcji z użytkownikami oraz promocją.
Główne korzyści dla Klienta
- Zdobycie 10 000 zaangażowanych fanów w ciągu 6 miesięcy od startu projektu,
- Specjalistyczny zespół przygotowujący treści na fanpage,
- Budowanie zaangażowania odbiorców profilu,
- Pozyskiwanie aktywnych fanów.