
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Platforma Low-code
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Celem NC Investment jest realizacja projektów mieszkaniowych, które charakteryzują się wygodą i funkcjonalnością. Działalność grupy skoncentrowana jest na Warszawie, gdzie oferuje kameralne projekty dla wszystkich osób ceniących sobie spokój i wygodę. Grupa zrealizowała ambitny projekt mieszkaniowy Lazurowa 166. Budynek zlokalizowany na Bemowie cieszy się dużą popularnością i jest wizytówką innych realizowanych obecnie inicjatyw.
Zadania i cele
Klient zlecił nam dotarcie do jak najszerszego grona osób zainteresowanych kupnem mieszkania w Warszawie.
Zrealizowaliśmy kompleksową kampanię e-marketingową skupioną na pozycjonowaniu, kampaniach płatnych oraz działaniach w social media
Wykonaliśmy precyzyjne pozycjonowanie w wyszukiwarce Google oraz zrealizowaliśmy kampanię w Google AdWords, która przybrała postać reklamy testowej, reklamy w Gmail i sieci partnerskiej oraz remarketingu. Skupiliśmy się na wartościowym content marketingu, który objął artykuły publikowane w specjalistycznych serwisach, umożliwiających zaistnienie w szerokiej świadomości branżowej.
Osiągnięty sukces niemożliwy byłby również bez poczynań podjętych w social media. Na potrzeby klienta opracowaliśmy strategię działania, kompleksową oprawę graficzną i poprowadziliśmy profil firmowy na Facebooku. Nasze postępowanie objęło również kampanię reklamową uwzględniającą ściśle określone grupy odbiorców.
Główne korzyści dla Klienta
- Wzrost ruchu na stronie internetowej,
- wzrost liczby fanów profilu na Facebooku,
- wzrost świadomości marki,
- dotarcie do sprecyzowanej grupy docelowej,
- dostarczenie ciekawego contentu,
- zbudowanie kompleksowego, wielopłaszczyznowego wizerunku.