Kampania e-marketingowa dla NC Investment

Celem NC Investment jest realizacja projektów mieszkaniowych, które charakteryzują się wygodą i funkcjonalnością. Działalność grupy skoncentrowana jest na Warszawie, gdzie oferuje kameralne projekty dla wszystkich osób ceniących sobie spokój i wygodę. Grupa zrealizowała ambitny projekt mieszkaniowy Lazurowa 166. Budynek zlokalizowany na Bemowie cieszy się dużą popularnością i jest wizytówką innych realizowanych obecnie inicjatyw.

Zadania i cele

Klient zlecił nam dotarcie do jak najszerszego grona osób zainteresowanych kupnem mieszkania w Warszawie.

Zrealizowaliśmy kompleksową kampanię e-marketingową skupioną na pozycjonowaniu, kampaniach płatnych oraz działaniach w social media

Wykonaliśmy precyzyjne pozycjonowanie w wyszukiwarce Google oraz zrealizowaliśmy kampanię w Google AdWords, która przybrała postać reklamy testowej, reklamy w Gmail i sieci partnerskiej oraz remarketingu. Skupiliśmy się na wartościowym content marketingu, który objął artykuły publikowane w specjalistycznych serwisach, umożliwiających zaistnienie w szerokiej świadomości branżowej.

Osiągnięty sukces niemożliwy byłby również bez poczynań podjętych w social media. Na potrzeby klienta opracowaliśmy strategię działania, kompleksową oprawę graficzną i poprowadziliśmy profil firmowy na Facebooku. Nasze postępowanie objęło również kampanię reklamową uwzględniającą ściśle określone grupy odbiorców.

Główne korzyści dla Klienta
  • Wzrost ruchu na stronie internetowej,
  • wzrost liczby fanów profilu na Facebooku,
  • wzrost świadomości marki,
  • dotarcie do sprecyzowanej grupy docelowej,
  • dostarczenie ciekawego contentu,
  • zbudowanie kompleksowego, wielopłaszczyznowego wizerunku.

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?

×

Klienci o nas