Funkcjonalny sklep internetowy dla MaxFliz

MaxFliz Sp. z o.o., to firma z branży wnętrzarskiej, oferująca najwyższej jakości produkty do wyposażenia domu. Funkcjonuje na rynku od 1993 roku. Na przestrzeni kilkunastu lat działalności MaxFliz rozwinął sieć salonów i outletów w Katowicach, Krakowie i Wrocławiu, zatrudniając do współpracy zespół 700 architektów.

Zadania i cele

Naszym głównym zadaniem było wdrożenie systemu sprzedażowego, zintegrowanego z zewnętrznymi platformami informatycznymi Klienta.

Funkcjonalny, przejrzysty sklep internetowy z rozbudowanym katalogiem produktów.

System sprzedaży zbudowaliśmy w oparciu o autorską platformę zarządzania treścią Edito CMS. Sklep internetowy został zintegrowany z systemem Comarch ERP Optima, co ułatwia prowadzenie księgowości. Informacje produktowe zaczytywane są automatycznie z systemu Optima, na podstawie unikalnego kodu produktu. Został on nadany dla każdego z produktów indywidualnie, na etapie realizacji projektu.

Ponadto, na podstawie systemu ERP zostało stworzone drzewo kategorii produktów, pobierane z poziomu katalogu grup produktowych. Do Edito importowane są także opisy poszczególnych towarów wraz ze zdjęciami, szczegółowa specyfikacja, czy aktualizacja cen. Dodatkowo została przygotowana funkcjonalność pozwalająca na definiowanie stanu minimalnego danego produktu, poniżej którego jego zamawianie nie będzie możliwe (mimo tego, że fizycznie będzie on na stanie). Takie rozwiązanie ma wpływ na sprawne zatowarowanie sklepu, i minimalizację ryzyka wystąpienia pomyłek.

System został zaprojektowany w taki sposób, aby klienci mogli realizować swoje zamówienia szybko i komfortowo. Jest to możliwe chociażby dzięki integracji sklepu z systemem Przelewy24, która umożliwia wybranie najwygodniejszej opcji płatności. Dużym ułatwieniem jest również automatyczne przeliczanie kosztów dostawy, w zależności od wybranego przez nich rodzaju wysyłki. Poza odbiorem osobistym w salonie MaxFliz, wysyłka produktów (paczkowa i paletowa), realizowana jest za pośrednictwem kurierów DHL.Integracja z API firmy ułatwia kupującym śledzenie przesyłek.

Ciekawym elementem jest także wykorzystanie mechanizmu Algolia. Umożliwia on dostęp do unikalnych funkcji wyszukiwania na wszystkich platformach i urządzeniach. W ramach realizacji projektu mechanizm ten został użyty w celu indeksowania zawartości strony oraz wykorzystany jako baza dla wyszukiwarki produktów.

Układ strony, który zaproponowaliśmy jest jasny i przejrzysty. Podzielona została ona na intuicyjne sekcje – polecane produkty, nowości, inspiracje, czy aktualności.

Osiągnięte efekty
  • Atrakcyjny katalog produktów,
  • usprawnienie procesów zakupowych,
  • logiczny i przejrzysty układ serwisu,
  • intuicyjna i szybka nawigacja po produktach.

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?

×

Klienci o nas