-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
- Konsulting
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Krajowa Spółka Cukrowa S.A. powstała w wyniku konsolidacji trzech spółek, które należą do Skarbu Państwa: Lubelsko-Małopolskiej Spółki Cukrowej S.A., Mazowiecko-Kujawskiej Spółki Cukrowej S.A. oraz Poznańsko-Pomorskiej Spółki Cukrowej S.A. Przedsiębiorstwo jest największym producentem cukru w Polsce i ósmym w Europie. Produkty sprzedawane przez Spółkę, sygnowane są marką „Polski Cukier”.
Zadania i cele:
Do zadań zespołu Ideo należało zaprojektowanie i wdrożenie dedykowanego serwisu intranetowego. System jest wykorzystywany wewnętrznie przez pracowników Spółki. Do budowy platformy wykorzystana została autorska platforma Edito. Kryteriami decydującymi były jej wysoka wydajność, która jest istotna z uwagi na liczbę użytkowników oraz elastyczność, pozwalająca na dopasowanie jej do potrzeb Klienta.
Z intranetu korzysta ok. 4 tys. pracowników, podlegających pod KSC Polski Cukier S.A.
Jednym z głównych atutów intranetu jest możliwość profilowania artykułów, udostępnianych w intranecie. Dzięki temu w zależności od firmy, w której pracuje dany pracownik, wyświetlane są adekwatne treści.
Oprócz podstawowych modułów, takich jak Aktualności, Opisy, Galeria czy Ankiety, w platformie znalazły się także zaprojektowane od podstaw lub dostosowane do potrzeb Klienta moduły takie jak:
Baza dokumentów. Bardzo ważne było wdrożenie jednej, skategoryzowanej Bazy dokumentów, która zapewnia uporządkowanie treści. Dostęp do niej ma każdy pracownik, dysponujący odpowiednimi uprawnieniami. Poziomy uprawnień przydzielane są automatycznie, według różnych kryteriów, np. spółka, jednostka organizacyjna. Moduł został rozszerzony o możliwość archiwizacji dokumentów.
Baza pracowników agreguje dane dotyczące użytkowników, takie jak np. stanowisko, telefon, czy numer pokoju. Treści są na bieżąco aktualizowane. Moduł został rozszerzony także o informacje nt. nieobecności – intranet informuje na podstawie harmonogramu pracy, czy dany pracownik jest dostępny, niedostępny lub czy jest w delegacji. Przełożeni działów mają podgląd na harmonogram pracy swoich pracowników, w tym na zestawienie urlopów oraz rejestr nieobecności.
W module Konto użytkownika oprócz podstawowych funkcjonalności, jak zmiana zdjęcia profilowego czy też uzupełnianie danych, pracownik może:
- Weryfikować swój harmonogram pracy za pomocą kalendarza wyświetlającego godziny pracy w danym miesiącu. Ponadto ma opcję przeglądania bieżących i historycznych danych oraz wydrukowania kalendarza zapisanego w widoku miesięcznym.
- Przeglądać raport o swoich nieobecnościach. System informuje ile urlopu wykorzystał i jakiego rodzaju były to nieobecności.
- Wygenerować pasek płacowy. System tworzy w każdym miesiącu raport dotyczący wypłaty, z możliwością wydrukowania lub wysłania na podanego w systemie maila.
- Wygenerować wniosek o refundację kosztów za okulary. Zalogowany użytkownik podaje jedynie takie informacje, jak: numer faktury, data wystawienia faktury oraz kwotę faktury. Reszta danych jest pobierana z bazy.
- Wygenerować wniosek o delegację służbową, z możliwością wydrukowania uzupełnionego wniosku, bądź wzoru wniosku.
Kolejną wdrożoną funkcjonalnością jest możliwość publikacji biuletynów prasowych. System pobiera z serwera pocztowego najnowszy biuletyn, który jest tworzony w zewnętrznej aplikacji, a następnie jest wysyłany na odpowiednie adresy e-mail.
Ważnym elementem intranetu KSC Polski Cukier S.A. jest struktura organizacyjna. U Klienta jest ona dokładnie odwzorowana i tworzona dynamicznie, a na stronie prezentuje się w formie interaktywnego grafu.
W platformie intranetowej znajduje się również Linkownia, która stanowi zbiór skrótów do systemów funkcjonujących w firmie. Pracownicy mają możliwość ustawienia na stronie głównej tych, z których najczęściej korzystają.
Atrakcyjnym rozwiązaniem jest także dostosowanie intranetu do urządzeń typu Infokiosk, korzystających z oprogramowania SiteKiosk. Na tych urządzeniach intranet wyświetla się w podstawowej wersji, która jest dostępna bez konieczności logowania. Pracownicy produkcyjni mają tu również możliwość zalogowania się na swoje konta, by w ten sposób mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności dostępnych w module Konto użytkownika.
Intranet wyposażyliśmy także w system statystyczny, który pozwala na monitorowanie liczby i czasu odsłon, odwiedzin, z podziałem na poszczególne moduły i zakres czasowy. Dzięki temu możliwe jest śledzenie zainteresowania użytkowników i jeszcze lepsze dopasowanie systemu i publikowanych w nim treści.
Główne korzyści dla Klienta
- Usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
- lepsza organizacja pracy i oszczędność czasu,
- uporządkowanie bazy dokumentów,
- informacje profilowane do odpowiednich grup pracowników,
- większe zaangażowanie pracowników.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Centrum ustawień cookie
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.