
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Właścicielem witryny Venuescanner.com jest brytyjska firma BKBM ENTERPRISE. Serwis reklamowany hasłem: „Venue Booking. The Smarter Way”, jest zaawansowaną wyszukiwarką połączoną z możliwością rezerwacji lokali, biur czy sal konferencyjnych z Londynu i Edynburga. Usługa kierowana jest zarówno do klientów B2C, jak i B2B, poszukujących miejsc na potrzeby organizacji imprez okolicznościowych, kameralnych spotkań, biznesowych meetingów, itp.
Zdania i cele
Na potrzeby projektu wykonaliśmy szereg audytów tj. analizę konkurencji, SEO czy backlinków. Zebrane dane pozwoliły nam lepiej zaplanować działania wokół projektu. Pracę zaczęliśmy od konfiguracji Google Tag Manager ’a oraz przygotowania banerów reklamowych, dopasowanych do poszczególnych grup docelowych.
Dla Klienta prowadzimy kampanie Google AdWords, LinkedIn oraz w wyszukiwarce Bing.
Obecnie wraz z zespołem VenueScanner pracujemy nad optymalizacją serwisu www, w szczególności na potrzeby przyszłych kampanii reklamowych.
Osiągnięte efekty
- Kampania Google AdWords jest źródłem większości zanotowanych konwersji, co potwierdzają statystyki dotyczące konwersji wspomaganych,
- dwukrotny spadek współczynnika odrzuceń, w porównaniu z wcześniej prowadzoną kampanią,
- wzrost liczby rejestracji w serwisie,
- precyzyjnie określona grupa docelowa, co przekłada się na ciągle wzrastająca liczbę konwersji,
- większa widoczność reklam na tle konkurencji.