
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


Sivantos Sp. z o.o. należy do Sivantos Group, jednego z czołowych producentów aparatów słuchowych na całym świecie. Cała grupa zatrudnia 5 000 osób, oferując w ponad 95 krajach produkty marek Signia/Siemens i Audio Service.
Zadania i cele
„Wielki Test Signia Nx” to akcja zorganizowana przez Klienta, mająca na celu promocję nowoczesnych aparatów słuchowych. Na jej potrzeby przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy dedykowaną kampanię marketingową w sieci.
Zbudowanie świadomości pośród potencjalnie zainteresowanych osób i pozyskanie jak największej ilości leadów.
Prace rozpoczęły się opracowaniem koncepcji kampanii, która miała zrealizować trzy różne założenia: promocja brand Signia, samej akcji oraz każdego z ponad 90 gabinetów protetycznych biorących udział w Teście. To do nich też kierowane były zgłoszenia użytkowników.
Promocja obejmowała zasięgiem cały kraj, konieczne było jednak odpowiednie targetowanie według lokalizacji potencjalnego użytkownika i gabinetów. Działania rozdzieliliśmy na urządzenia mobilne i desktop oraz przygotowaliśmy szereg różnych kreacji graficznych oraz tekstowych. Konieczne było dopasowanie ich jak najlepiej do sytuacji, w których użytkownik miałby kontakt z reklamą.
Ponad dwumiesięczna promocja została zaplanowana i przeprowadzona na kilku kanałach:
- Facebook - reklama na polubienia, przekierowująca na stronę www oraz w Messengerze, remarketing, komunikacja na profilu marki oraz promocja postów
- kalendarz,
- Google Ads - reklama tekstowa, banerowa oraz elastyczna
- Onet.pl - reklama banerowa
- Pozycjonowanie - działania organiczne, wspierające reklamy płatne, budujące razem z nimi widoczność w sieci
Osiągniete efekty
- Przygotowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii w sieci,,
- przekroczenie zakładanego współczynnika interakcji na Facebooku,
- wzrost wejść z Google Ads na stronę www o 123% (w trakcie trwania kampanii, od marca do maja 2018),
- wzrost przekierowań z reklamy na Facebooku o 60% (w trakcie trwania kampanii, od marca do maja 2018),
- 1 mln wyświetleń reklamy kierującej na landing page „Wielkiego Testu Signia Nx”.