Obejrzyj webinar"Pimcore w praktyce: Jak skutecznie zarządzać informacjami o produkcie?"

Kampania marketingowa dla Signia Hearing

Sivantos Sp. z o.o. należy do Sivantos Group, jednego z czołowych producentów aparatów słuchowych na całym świecie. Cała grupa zatrudnia 5 000 osób, oferując w ponad 95 krajach produkty marek Signia/Siemens i Audio Service.

Zadania i cele

Wielki Test Signia Nx” to akcja zorganizowana przez Klienta, mająca na celu promocję nowoczesnych aparatów słuchowych. Na jej potrzeby przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy dedykowaną kampanię marketingową w sieci.

Zbudowanie świadomości pośród potencjalnie zainteresowanych osób i pozyskanie jak największej ilości leadów.

Prace rozpoczęły się opracowaniem koncepcji kampanii, która miała zrealizować trzy różne założenia: promocja brand Signia, samej akcji oraz każdego z ponad 90 gabinetów protetycznych biorących udział w Teście. To do nich też kierowane były zgłoszenia użytkowników.

Promocja obejmowała zasięgiem cały kraj, konieczne było jednak odpowiednie targetowanie według lokalizacji potencjalnego użytkownika i gabinetów. Działania rozdzieliliśmy na urządzenia mobilne i desktop oraz przygotowaliśmy szereg różnych kreacji graficznych oraz tekstowych. Konieczne było dopasowanie ich jak najlepiej do sytuacji, w których użytkownik miałby kontakt z reklamą.

Ponad dwumiesięczna promocja została zaplanowana i przeprowadzona na kilku kanałach:

  • Facebook - reklama na polubienia, przekierowująca na stronę www oraz w Messengerze, remarketing, komunikacja na profilu marki oraz promocja postów
  • kalendarz,
  • Google Ads - reklama tekstowa, banerowa oraz elastyczna
  • Onet.pl - reklama banerowa
  • Pozycjonowanie - działania organiczne, wspierające reklamy płatne, budujące razem z nimi widoczność w sieci
Osiągniete efekty
  • Przygotowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii w sieci,,
  • przekroczenie zakładanego współczynnika interakcji na Facebooku,
  • wzrost wejść z Google Ads na stronę www o 123% (w trakcie trwania kampanii, od marca do maja 2018),
  • wzrost przekierowań z reklamy na Facebooku o 60% (w trakcie trwania kampanii, od marca do maja 2018),
  • 1 mln wyświetleń reklamy kierującej na landing page „Wielkiego Testu Signia Nx”.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas