
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


Jansen Display jest jedną z najbardziej rozpoznawanych marek na europejskim rynku systemów reklamy wizualnej. Stały rozwój oferowanych rozwiązań, nowoczesne procesy produkcji i wysoka jakość, zapewniły firmie pozycję lidera. Marka z powodzeniem prowadzi także ekspansję na rynek globalny, zaznaczając swoją obecność m.in. w USA, Kanadzie, Australii czy Rosji.
Zadania i cele
Grupa docelowa marki Jansen Display jest mocno określona, co wymagało opracowania odpowiedniej strategii działań reklamowych. Dotarcie do klienta końcowego, przy aktywnie działającej konkurencji musi zostać poparte odpowiednimi przygotowaniami. Ponadto ważna jest stała optymalizacja płatnych kampanii oraz wdrażanie nieszablonowych pomysłów, które pozwalają zwiększać efektywność reklamy.
Kampanie, które skutecznie podniosły wolumen sprzedaży
Skuteczność kampanii płatnych zależy od wielu czynników – m.in. optymalizacji kosztów, doboru fraz kluczowych, treści reklamowych i prawidłowej alokacji budżetów. Naszymi podstawowymi zadaniami, wyznaczonymi przez Klienta, stały się budowanie zasięgów marki i jej widoczności w sieci oraz zwiększenie wolumenu sprzedaży.
Efekty prowadzonych przez ekspertów działań w ramach kampanii, stały się widoczne niedługo po ich wdrożeniu. Jednak ich prawdziwy potencjał ujawnił się po 6 miesiącach trwania kampanii.
Osiągnięte efekty
- Po 6 miesiącach od startu kampanii:
- Ilość sesji +54%
- Obniżenie kosztów -42%
- Współczynnik konwersji +142%
- Liczba transakcji +275%
-
Wzrost przychodów +526%
- po 10 miesiącach od startu kampanii:
- Liczba kliknięć w reklamy +110%
- Ilość sesji +108%
- Obniżenie kosztów -59%
- Współczynnik konwersji +203%
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.