Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Kampania sprzedażowa dla Jansen Display

Kampanie Ads

Jansen Display jest jedną z najbardziej rozpoznawanych marek na europejskim rynku systemów reklamy wizualnej. Stały rozwój oferowanych rozwiązań, nowoczesne procesy produkcji i wysoka jakość, zapewniły firmie pozycję lidera. Marka z powodzeniem prowadzi także ekspansję na rynek globalny, zaznaczając swoją obecność m.in. w USA, Kanadzie, Australii czy Rosji.

Zadania i cele

Grupa docelowa marki Jansen Display jest mocno określona, co wymagało opracowania odpowiedniej strategii działań reklamowych. Dotarcie do klienta końcowego, przy aktywnie działającej konkurencji musi zostać poparte odpowiednimi przygotowaniami. Ponadto ważna jest stała optymalizacja płatnych kampanii oraz wdrażanie nieszablonowych pomysłów, które pozwalają zwiększać efektywność reklamy.

Kampanie, które skutecznie podniosły wolumen sprzedaży

Skuteczność kampanii płatnych zależy od wielu czynników – m.in. optymalizacji kosztów, doboru fraz kluczowych, treści reklamowych i prawidłowej alokacji budżetów. Naszymi podstawowymi zadaniami, wyznaczonymi przez Klienta, stały się budowanie zasięgów marki i jej widoczności w sieci oraz zwiększenie wolumenu sprzedaży.

Efekty prowadzonych przez ekspertów działań w ramach kampanii, stały się widoczne niedługo po ich wdrożeniu. Jednak ich prawdziwy potencjał ujawnił się po 6 miesiącach trwania kampanii.

Osiągnięte efekty
  • Po 6 miesiącach od startu kampanii:
  • Ilość sesji +54%
  • Obniżenie kosztów -42%
  • Współczynnik konwersji +142%
  • Liczba transakcji +275%
  • Wzrost przychodów +526%
     
  • po 10 miesiącach od startu kampanii:
  • Liczba kliknięć w reklamy +110%
  • Ilość sesji +108%
  • Obniżenie kosztów -59%
  • Współczynnik konwersji +203%

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*