
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Kancelaria Senatu Rzeczpospolitej Polskiej jest urzędem, który udziela pomocy senatorom w realizowaniu ich mandatów. Wykonuje także zadania organizacyjno - techniczne, związane z działalnością Senatu i jego organów. Kancelaria została powołana do życia na mocy uchwały Prezydium Senatu z 1989 roku.
Zadania i cele
Przed przystąpieniem do realizacji projektu przez Ideo, Kancelaria korzystała z uproszczonej wersji serwisu, w którym edytowanie i umieszczanie nowych treści było znacznie utrudnione. Głównym założeniem opracowania nowego systemu intranetowego było stworzenie nowej przestrzeni informacyjnej i usprawnienie komunikacji wewnętrznej.
Intranet dedykowany jest dla pracowników Kancelarii i senatorów.
Intranet został zbudowany w oparciu o naszą autorską platformę Edito CMS. W efekcie wyeliminowany został chaos organizacyjny, a efektywność pracy uległa znacznej poprawie. System intranetowy zaprojektowany został w taki sposób, aby móc szybko publikować treści na stronie intranetowej ale i w oficjalnym serwisie www Kancelarii Senatu RP, co znacznie ułatwia pracę redakcji obu serwisów.
Użytkownicy mają łatwy dostęp do wewnętrznych informacji kancelaryjnych. Natomiast zaimplementowanie modułu rejestrów i rezerwacji zasobów przyczyniło się do sprawniejszego zarządzania tymi elementami. W tym celu powstało kilka systemów rezerwacyjnych, m.in. samochodów, materiałów biurowych, sal posiedzeń i konferencyjnych, czy materiałów promocyjnych.
Kolejny ważny element to kalendarz wydarzeń, które odbywają się w Senacie (posiedzenia komisji, wystawy, czy delegacje zagraniczne). Zarządzanie tym narzędziem z poziomu panelu administracyjnego jest proste i intuicyjne, a edycja i modyfikacja treści możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki jasnej i przejrzystej formie, kalendarz stanowi dla pracowników idealne źródło wiedzy o bieżących wydarzeniach.
Główne korzyści dla Klienta
- Usprawnienie organizacji pracy,
- proste zarządzanie treścią,
- wzrost zadowolenia pracowników,
- usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
- usystematyzowanie informacji.