
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Elektromontaż Rzeszów S.A. jest jednym z liderów wśród firm produkcyjno-montażowych branży elektrycznej w Polsce. Zdobyte przez lata doświadczenie w produkcji i montażu urządzeń elektrycznych pozwalają jej realizować najbardziej wymagające kontrakty. Firma wykonała między innymi instalację w budynku biurowym Metropolitan w Warszawie, za którą otrzymała nagrodę "ZŁOTA ISKRA".
Zadani i cele
Dla Elektromontaż Rzeszów S.A. wdrożyliśmy autorską platformę LOGITO wspierającą procesy biznesowe.
Aplikacja wykorzystywana jest do obsługi obiegu faktur oraz zarządzania zapytaniami ofertowymi. Platforma została zintegrowana z używanym przez Klienta systemem TETA.
Rejestracja faktury w systemie workflow odbywa się poprzez wprowadzenie wymaganych danych, które po zakończonym procesie opisu i zatwierdzenia faktury zostają automatycznie przekazane do systemu finansowo-księgowego. Każdy dokument jest opisany symbolem kosztów, pobieranym z systemu TETA. Na jego podstawie faktura jest przekazywana do akceptacji kosztowej do właściwych osób. Akceptacja faktury odbywa się w zależności od miejsca powstania kosztów oraz wysokości kwoty.
Poza projektem struktury i mechanizmów obiegu faktur zlecenie objęło także wdrożenie modułu ofert. Usprawnia on obsługę procesów sprzedażowych, takich jak: rejestracja zapytań ofertowych, zlecanie wycen, import kosztorysów oraz ewidencję wszystkich wysłanych ofert.
Z systemu korzysta blisko 150 pracowników firmy.
Główne korzyści dla Klienta
- Automatyzacja procesów biznesowych,
- sprawniejszy obieg faktur,
- szybszy dostęp do informacji oraz lepsze ich wykorzystanie,
- uporządkowanie napływających zapytań.