-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW jest państwową jednostką budżetową. Głównym zadaniem Dyrektora Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW jest ustalanie prawa do zaopatrzenia emerytalnego i jego wysokości dla zwolnionych ze służby funkcjonariuszy Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Biura Ochrony Rządu, Państwowej Straży Pożarnej oraz członków ich rodzin. Od 2015 roku Zakład Emerytalno-Rentowy MSW odpowiada za obsługę organizacyjno-administracyjną i biurową komisji lekarskich podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych.
Zadania i cele
Dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW wdrożyliśmy wewnętrzny system informacyjny, którego kluczowym elementem jest platforma e-learningowa. By dostosować ją do potrzeb Klienta zaimplementowaliśmy dedykowane funkcjonalności, między innymi: Anonimową ankietę, Bazę wiedzy oraz moduł pozwalający administratorom na dodawanie komentarzy do pytań, które pojawiają się dopiero po rozwiązaniu testu. Ponadto istnieje możliwość powiązania pytań ze slajdami z kursu, na których znajdują się rozwiązania.
Pracownik po ukończeniu kursu może samodzielnie wygenerować oświadczenie o jego odbyciu. Ponadto ma możliwość uzyskać certyfikat potwierdzający zdobyte w nim kompetencje. Jest on generowany w formacie PDF.
Wdrożyliśmy wewnętrzny system informacyjny, z platformą e-learningową. Zlecenie obejmowało również szkolenie z obsługi aplikacji.
Moduł Baza wiedzy przyczynia się do rozwoju kapitału intelektualnego organizacji. Stanowi magazyn, w którym przechowywane są, w postaci plików do pobrania, wszystkie ważne dokumenty i materiały. Moduł dostępny jest tylko dla pracowników jednostki zgodnie z przyjętą hierarchią wewnątrz instytucji. Istotnym elementem platformy jest forum dyskusyjne, ułatwiający komunikację pomiędzy pracownikami Zakładu.
Zlecenie obejmowało także przeprowadzenie szkolenia dla pracowników z zakresu obsługi platformy i pełnego wykorzystania jej możliwości.
Główne korzyści dla Klienta
- Łatwy dostęp do informacji,
- Mechanizm generowania oświadczeń i certyfikatów,
- Baza wiedzy organizacyjnej,
- Intuicyjny w obsłudze panel administracyjny,
- Zautomatyzowane raportowanie wyników.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.