Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis informacyjny na potrzeby programu "Akademia Wykonawcy"

Serwis informacyjny

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. zaliczana jest do czołowych producentów farb oraz lakierów w naszym kraju, a także Europie Środkowo-Wschodniej. Silna pozycja marki na rynku jest wynikiem skutecznych i efektywnych działań Zarządu spółki. W chwili obecnej firma zatrudnia ponad 600 pracowników. Rocznie produkuje ok. 90 mln litrów różnego rodzaju wyrobów chemii budowlanej.

Zadania i cele

Akademiawykonawcy.pl to serwis informacyjny, który został stworzony na potrzeby programu szkoleniowego realizowanego przez Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A. Ideą programu jest inicjatywa dzielenia się wiedzą z branży technik aplikacji materiałów budowlanych oraz dekoracyjnych z wykonawcami oraz uczniami szkół budowlanych.

Portal zawiera dedykowany mechanizm, pełniący funkcje informacyjne oraz umożlwiający samodzielną rejestrację użytkowników na wybrane szkolenia. Każdy zainteresowany otrzymuje wgląd w tematykę i zakres wybranego przez siebie szkolenia oraz harmonogram spotkań w jego najbliższej okolicy.

Celem projektu było stworzenie portalu informacyjnego na potrzeby programu szkoleniowego. Aplikacja powstała w oparciu o Edito CMS, pozwalającego na dalszą rozbudowę.

Serwis zawiera filmy instruktażowe i proste porady, dzięki którym również osoby prywatne znajdą podpowiedzi przydatne przy niewielkim remoncie.

Panel administracyjny pozwala m.in. na:

  • bieżący monitoring zgłoszeń,
  • zarządzanie szkoleniami,
  • masowy eksport danych,
  • konfigurację powiadomień mailowych.

Dodatkowo, portal zawiera m.in.:

  • aktualności,
  • FAQ,
  • mechanizm pozyskiwania bazy mailingowej,
  • mapę serwisu,
  • wyszukiwarkę,
  • kontakt.

Aplikacja wdrożona jest w oparciu o autorską platformę Edito CMS, która pozwala na sprawną rozbudowę projektu o kolejne funkcjonalności.

Główne korzyści dla Klienta
  • Atrakcyjny wizualnie serwis edukacyjny,
  • elastyczny system do zarządzania treścią,
  • monitoring bieżących zgłoszeń,
  • usprawnienie komunikacji z osobami zainteresowanymi udziałem w programie,
  • odświeżenie wizerunku Klienta,
  • intuicyjne środowisko pracy dla os. aktualizującej treści.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*