Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.
Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.
Wróć do menu głównego
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Aktualności
3 października 2017
We współpracy z naukowcami Akademii Leona Koźmińskiego podejmujemy próbę zdiagnozowania stanu wykorzystania systemów komunikacji wewnętrznej oraz stopnia zadowolenia ich użytkowników.
12 lat współpracy ze Śnieżką
18 września 2017
Dla Ideo wyznacznikiem sukcesu zawsze jest zadowolenie klientów. Potwierdzeniem tego faktu jest m.in. długoletnia współpraca z wieloma z nich.
Orange Polska partnerem Ideo w projekcie IDEA Global
25 lipca 2017
M2M, Internet Rzeczy (IoT), Obsługa Klienta i Finanse to wspólne obszary zainteresowania Orange i IDEA Global. Wybrane startupy we współpracy z ekspertami i pod okiem mentorów stworzą wspólną ofertę z Orange Polska.
Nowe projekty e-Learning
17 lipca 2017
Wdrażamy nowe platformy edukacyjne, rozwijamy te istniejące i chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniem.
Wspieramy uczelnie wyższe
4 lipca 2017
Nieustannie rozwijamy nasze kompetencje i chcemy się nimi dzielić. Dlatego chętnie podejmujemy współpracę m.in. z uczelniami wyższymi. W ostatnim czasie objęliśmy patronatem kierunki studiów na WSE w Krakowie i UTH w Warszawie.
Dobroczyńca roku
29 czerwca 2017
Zakończyła się jubileuszowa, dwudziesta już edycja konkursu „Dobroczyńca Roku”. Ideo otrzymało nominację w kategorii „Strategia społecznego zaangażowania”.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.