Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Nasze publikacje

Kampania Google Ads na Black Friday. Jak w pełni wykorzystać potencjał

20 listopada 2018
Inwestycje.pl, Autor: Jarosław Rzepa

Lidl pracuje nad e-sklepem. Komentarz ekspercki dla WirtualneMedia.pl

31 października 2018
WirtualneMedia.pl. Autor: Anna Wolanin

6 kroków do dobrego wdrożenia

5 września 2018
StartUp Magazine, nr 30 wrzesień-październik 2018, Autor: Marcin Wojtoń

Wysokie loty, czyli flirt branży lotniczej z social media

5 lipca 2018
NowyMarketing.pl, Autor: Paweł Szczyrek

Nowe wydawnictwo - „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka”

29 maja 2018
Obejmująca ponad 400 stron praktycznych porad publikacja powstała pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego. Jej współautorem jest m.in. prezes Ideo Force, Wojciech Szymański.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*