Performance marketing

"Synergia działań na najwyższym poziomie celująca w uzyskanie pożądanego efektu."

Budowanie wizerunku marki, interesująca oferta produktowa lub usługowa, satysfakcja klienta, pozyskanie konsumentów konkurencji – oto najważniejsze cele, jakie chcemy zrealizować dla naszych Klientów poprzez generowanie sprzedaży w ramach performance marketingu.

Paweł Korniak
Paweł Korniak
Specjalista ds. e-marketingu
Darmowa konsultacja

Performance marketing to nowoczesny model reklamy internetowej, określany mianem efektywnościowego. W naszym wydaniu jest to synergia działań na najwyższym poziomie – jesteśmy skoncentrowani na wyniku.

Jak wiemy, misją każdej strony jest zysk, którego realizacja może przybierać różne formy od składania zamówień po generowanie leadów czy rejestracji na wydarzeniu. W ramach usługi performance marketingu dla naszych Klientów prowadzimy zakrojone na szeroką skalę działania promocyjne w internecie. Wszystko po to, by zainteresować użytkownika serwisem i ofertą sprzedażową oraz zachęcić do podjęcia określonej akcji: kliknięcia banneru, rejestracji na stronie, dokonania zakupu, subskrypcji newslettera, wypełnienia formularza kontaktowego czy ankiety.

Jak to robimy?

W performance marketingu realizowanym przez naszą firmę zapłacisz jedynie za osiągnięte efekty. Liczy się wyłącznie mierzalny skutek naszych działań marketingowych. Stosujemy modele rozliczeń dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych Klientów, którymi są:

  • CPL (Cost Per Lead) – płatność następuje wówczas, kiedy użytkownik zarejestruje się w serwisie, np. prenumerując newsletter.
  • CPA (Cost Per Action) – opłacie podlega jedynie akcja wykonana przez użytkownika, którą może być np. wysłanie zapytania.
  • CPC (Cost Per Click) – dotyczy zapłaty za pojedyncze kliknięcie w reklamę.
  • CPO (Cost Per Order) – naliczenie płatności następuje w momencie złożenia przez użytkownika zamówienia.
  • CPS (Cost Per Sale) – koszt dotyczy jedynie wygenerowanej sprzedaży.
  • CPV (Cost Per View) – płatność pobierana jest za wyświetlenie filmu.
  • Kampanie hybrydowe – jest to połączenie różnych modeli rozliczeniowych.

Warto mieć na uwadze, że to nie liczba użytkowników, którzy zobaczą reklamę jest wyznacznikiem skuteczności kampanii performance marketingowej. Miarą prawdziwego sukcesu kampanii jest wzrost konwersji, który pokazuje, ilu użytkowników faktycznie zrealizowało pożądane przez nas czynności.

Najważniejsze korzyści

  • Oszczędność - płacisz jedynie za efekty naszej pracy.
  • Precyzja działań - szczegółowo określone cele pozwalają osiągnąć realne efekty prowadzonych kampanii.
  • Efektywność - odpowiedzialność za osiągnięte wyniki jest po naszej stronie.
  • Kompleksowość działań - łączymy wypróbowane strategie marketingu internetowego, gwarantujące skuteczność kampanii reklamowych.
  • Kontrola - dzięki specjalistycznym narzędziom statystycznym nasi Klienci mają pełny wgląd w przebieg kampanii.
  • Pełna optymalizacja - na bieżąco dostosowujemy kampanię do aktualnych potrzeb marki.
  • Niskie ryzyko - jesteśmy specjalistami z wieloletnim doświadczeniem, dlatego Klienci powierzający nam prace mogą być pewni ich efektu.

 

Co oferujemy?

  • Kampanie reklamowe w ramach Google Ads (m.in.: Gmail Sponsored Promotions, linki sponsorowane, reklamę graficzną w sieci Google Display Network, kampanie produktowe w Zakupach Google) - kompleksowo prowadzimy działania w sieci reklamowej Google, dostosowując format reklamy do oferty.
  • Kampanie w Social Media (Facebook, Twitter, GoldenLine, LinkedIn, Twitter i wiele innych) - przekaz, który tworzymy dopasowujemy do kanału komunikacji marki.
  • Remarketing oraz remarketing dynamiczny - reklama zostanie wyświetlona w Google użytkownikowi, który już odwiedził daną witrynę. Może to być również zaprezentowanie tych samych produktów, które przeglądał podczas przeglądania strony.
  • Kampanie Engagement Ads (Catbox) - interaktywny rodzaj reklamy budującej zaangażowanie odbiorców.
  • Kampanie kontekstowe AdKontekst, Business Click, Pixa, Onet - formę prezentowania oferty użytkownikom przy wykorzystaniu innych serwisów.
  • Kampanie RTB (Real-Time Bidding) - zakup powierzchni reklamowych w czasie rzeczywistym w formie aukcji.
  • Skuteczny e-mail marketing - działania marketingowe obejmujące tworzenie bazy adresów, tworzenie i wysyłanie newsletterów i prowadzenie działań remarketingowych.
  • Tworzenie i optymalizację maksymalnie konwertujących Landing Pages - stronę docelową przygotujemy, podkreślając korzyści i skłaniając użytkownika do podjęcia działania.
  • Testy A/B oraz analizę zachowań użytkowników - badamy potrzeby osób korzystających ze strony internetowej oraz ich motywacje do wykonywania określonych działań, tak by projektować w pełni skuteczne rozwiązania.
  • Precyzyjny pomiar efektywności działań - mierzymy i analizujemy każdą z prac wykonywanych na rzecz Klienta.
  • Kilkadziesiąt narzędzi skutecznie zwiększających sprzedaż na stronie - korzystamy z najlepszych na rynku narzędzi, dopasowując je do celu marketingowego, który wytyczamy wraz z Klientem.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas