-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Niedawno ukazała się książka pt. „Badania i pomiar efektów w Public Relations” pod red. Dariusza Tworzydło oraz Zbigniewa Chmielewskiego, której współautorem jest Wojciech Szymański, ekspert Ideo.
Publikacja jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie związane z prowadzeniem badań w dziedzinie Public Relations oraz konieczności ich późniejszej interpretacji.
Historia Public Relations w Polsce, jako działań wspomagających prawidłowe funkcjonowanie organizacji, jest stosunkowo krótka. Wynika to po części z faktu, iż ich cechą jest niewątpliwie interdyscyplinarność. To z kolei sprawia, że wszelkie działania dotyczące kreowania wizerunku, bądź też nauk zajmujących się komunikowaniem, kojarzą się jeszcze w naszym kraju jako niemierzalne.
Okazuje się jednak, że w Public Relations również niezbędne są pewne dane liczbowe. Pomagają one podjąć decyzje dotyczące efektywnego zarządzania firmą. W związku z tym, jeśli PR ma przynieść zamierzone efekty i realizować założone cele, także wymaga przeprowadzenia badań, a następnie analizy danych statystycznych.
Duży wkład w powstanie książki wniósł Wojciech Szymański, Kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach w Ideo, który jest twórcą rozdziału zatytułowanego „Badania w Internecie”. Rozdział ten porusza kwestie korzyści jakie przynosi wykonywanie badań w sieci, w odniesieniu do prowadzenia ich w tradycyjny sposób, a także opisuje dostępne w sieci narzędzia.
Nasz ekspert zwraca uwagę na to, że Internet jest obecnie doskonałym narzędziem do przeprowadzenia badań ilościowych.
Wiąże się to z ciągle rosnącą liczbą osób posiadających stały dostęp do sieci. Badania pokazują, że w Polsce na przestrzeni ośmiu lat tj. od 2000r. do 2008r. odsetek internautów zwiększył się z 2 mln do 14 mln. Świadczy to o dużym potencjale, jaki posiada Internet, a co za tym idzie pozwala na rozszerzenie działalności badawczej prowadzonej z wykorzystaniem Internetu.
Pomiary przeprowadzone za pośrednictwem Internetu pozwalają na ilościowe oszacowanie danych. Ponadto badania w sieci oszczędzają czas zarówno ankieterów, jaki i ankietowanych, co dodatkowo zmniejsza koszty.
Książka z całą pewnością pomoże zrozumieć istotę i konieczność prowadzenia badań w obszarze Public Relations. Pozwoli również wyjaśnić istotę dokonywania badań ilościowych oraz monitoringu efektów działań PR-owych.
Książka przede wszystkim prezentuje obecne trendy w dziedzinie kreowania wizerunku oraz dokonuje zestawienia rzetelnej wiedzy z działaniami praktycznymi. Co najważniejsze autorzy książki przeprowadzają czytelników kolejno przez wszystkie etapy: od momentu rozpoczęcia badań związanych z PR, aż do ich zakończenia i wyciągnięcia odpowiednich wniosków.
Publikacja jest dedykowana zarówno dla osób rozpoczynających dopiero swą edukację w zakresie PR, jak również dla osób zajmujących się tą dziedziną na co dzień.
Autor
Wojciech Szymański
Od 2014 Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o.. Od 2013 roku dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o., gdzie nadzoruje pracami działu, wyznacza jego cele i odpowiada za wyniki finansowe, a także dalszy rozwój. Wcześniej przez 6 lat kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach w tej samej agencji. W firmie oprócz koordynowania pracą zespołu przygotowuje strategie marketingowe, strategie e-PR oraz plany media relations z wykorzystaniem internetu.
Prowadzi zajęcia na studiach licencjackich, inżynierskich oraz magisterskich Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie – najlepiej ocenianej uczelni w Polsce południowej wg Rankingu Niepublicznych Uczelni Magisterskich 2013, przygotowanym przez Perspektywy i Rzeczpospolitą.
Publikacja:
Badania i pomiar efektów w Public Relations, pod red. Dariusza Tworzydło i Zbigniewa Chmielewskiego
Może zainteresują Cię także
Marketing w wyszukiwarkach dla eMSP
Bankowe usability – czy istnieje?
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności