-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Analiza UX
„Dobrze zaprojektowana strona skutecznie realizuje cele.”
Analiza użyteczności serwisu internetowego pozwala na zidentyfikowanie elementów strony pod kątem intuicyjności, przystępności nawigacji i komunikacji z użytkownikiem. Poprawność ich funkcjonowania przekłada się na zadowolenie internautów, a to z kolei na podniesienie współczynnika konwersji.
Budowanie biblioteki rekomendowanych rozwiązań UX musi opierać się na rzeczywistych danych. Są one uzyskiwane z podczas przeprowadzonych przez nas szczegółowych analiz danej marki, jej konkurencji i środowiska działalności oraz panujących trendów. Gromadzenie tego typu informacji jest procesem długofalowym, który odbywa się na kilku płaszczyznach. Podczas wyboru odpowiednich narzędzi i wyznaczania zakresu pracy opieramy się na wywiadzie, który wskazuje potrzeby i oczekiwania naszego Klienta względem współpracy.
Najczęściej korzystamy z dwóch rodzajów analizy eksperckiej: heurystycznej i wędrówki poznawczej. Podczas analizy heurystycznej ekspert bada wszystkie elementy na stronie przy wykorzystaniu naukowych zasad budowania serwisów. Jest to metoda nieskomplikowana, jednak wymagająca sporej wiedzy od specjalisty, który ją przeprowadza i formułuje wnioski. Z kolei wędrówka poznawcza to typ badania użyteczności oparty na zachowaniu potencjalnego użytkownika. Porusza się on po serwisie zgodnie z opracowanymi wcześniej scenariuszami. Badanie pozwala nam określić m.in. to, w jaki sposób użytkownik przechodzi między podstronami oraz czy poszczególne elementy nawigacji umożliwiają mu realizację celu.
Narzędzia analizy UX
Analiza UX bazuje na narzędziach i strategiach badawczych. W naszej pracy staramy się korzystać z takich, które przede wszystkim pozwalają na kompleksową ocenę sytuacji oraz wskazanie obszarów wymagających naszej ingerencji. Wśród tych narzędzi są m.in.:
- Benchmark UX konkurencji – analiza otoczenia konkurencyjnego pozwala nakreślić silne i słabe strony serwisu Klienta oraz zaproponować rozwiązania umożliwiające budowanie przewagi rynkowej. Benchmarking pozwala na obserwację poczynań konkurencji, której działalność może być źródłem cennej wiedzy i inspiracji. Zależy nam bowiem na wdrożeniu rozwiązań na tyle skutecznych, by strona naszego Klienta z czasem maksymalnie realizowała swoje cele.
- Analiza statystyk – dane pozyskane dzięki narzędziom takim, jak np. Google Analytics pozwalają nam na zdefiniowanie największych i najskuteczniejszych źródeł ruchu oraz wstępne nakreślenie schematów zachowań użytkowników. Analiza danych statystycznych jest niezbędna do wytyczenia kierunku działań oraz ich późniejszego wdrażania i ulepszania.
- Analiza konsumentów – zrozumienie zachowań potencjalnych klientów, ale również stałych odbiorców, wiernych marce daje możliwości tworzenia i dostarczania produktu dopasowanego do ich oczekiwań. Analizy najczęściej przyjmują różnorodne formy, najczęściej są to ankiety, grupy fokusowe, wywiady pogłębione czy warsztaty prowadzone przez eksperta.
- Eye tracking i heat maps (mapy cieplne) – narzędzia te pozwalają obserwować zachowania użytkowników podczas korzystania ze strony. Możliwa jest obserwacja w czasie rzeczywistym, czyli śledzenie nawigacji umożliwiające np. poznanie elementów zatrzymujących uwagę. Metoda ta, dzięki tego typu uzyskanym informacjom pomaga zaprojektować rozwiązania zwiększające zaangażowanie odbiorców.
- Warsztaty – prowadzone przez naszego eksperta warsztaty z Klientem pomagają nakreślić cele stawiane przed nowym serwisem oraz przedstawić charakterystykę poszczególnych elementów, na które warto zwrócić uwagę podczas współpracy. To także czas, w którym wspólnie wypracowujemy przyszłe kierunki działań.
Co zyskujesz?
- Dopasowanie strony internetowej do panujących trendów. Oznacza to, że zaprojektowany przez nas serwis będzie atrakcyjny dla internautów wizualnie i użytkowo.
- Wiedzę o konkurencji, która daje nie tylko przewagę, ale umożliwia tworzenie rozwiązań eliminujących niekorzystne posunięcia.
- Poznanie słabych i silnych stron własnego serwisu, co pozwala przebudować stronę na podstawie całościowej oceny wszystkich funkcjonalności.
- Wiedzę o zachowaniach użytkowników na stronie, która jest niezbędna do zrozumienia potencjalnych klientów i tym samym wdrożenia rozwiązań pod kątem użytkowania w przez nich witryny.
- Bibliotekę rekomendowanych przez nas rozwiązań, która jest bazą najkorzystniejszych koncepcji dedykowanych konkretnej stronie.
Klienci o nas
Przykłady naszych realizacji
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności