
- Firma
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Urlopy i delegacje
- e-PITy
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Zamówienia i zapotrzebowania
- eBOK - obsługa Klienta online
- Narzędzia dla przedstawicieli handlowych
- Outsourcing IT
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
E-mail marketing
"Podnieś skuteczność kampanii e-marketingowej i realizuj cele biznesowe."
Z mailingu korzystają praktycznie wszystkie duże organizacje, ale zdarza się, że kampanie nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Wypracowana przez nas strategia tworzenia kampanii mailingowych zapewni Twojej firmie skuteczny sposób komunikacji z klientami, partnerami i inwestorami.

E-mail marketing jest jedną z form marketingu bezpośredniego o dużej skuteczności. Jako narzędzie wykorzystuje pocztę elektroniczną. Zapewnia stały kontakt z klientem, umożliwia zaprezentowanie aktualnej oferty sprzedażowej oraz buduje rozpoznawalność marki, bez względu na branżę czy rodzaj świadczonych usług.
W skutecznym e-mailingu ważny jest tytuł wiadomości, który zaciekawi adresata do tego stopnia, że zamiast przekierować e-mail do kosza, przeczyta z zainteresowaniem wiadomość. Ale to nie wszystko – treść wiadomości powinna dotyczyć potrzeb adresata. Nie może to być e-mail „do wszystkich”. Wiadomości, które odbiorcy chętnie czytają są przede wszystkim spersonalizowane, a więc dotyczą go, niosą dla niego określoną wartość.
Jak pracujemy?
Doprowadzenia e-mail marketingu konieczne jest posiadanie bazy odbiorców (najlepiej rozbudowanej). Baza obejmuje dane osób, które podały je dobrowolnie, zgadzając się na wysyłkę wiadomości w ramach newslettera czy katalogów sprzedażowych. Pomagamy Klientom budować bazy mailingowe organizując konkursy i korzystając z technik content marketingowych oraz social media. Dokładamy staranności, aby pozyskiwanie adresów e-mail było zgodne z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, w tym RODO. Po określeniu person sprzedażowych przygotowujemy atrakcyjne graficznie wiadomości z treścią użyteczną dla klientów. To jednak nie koniec – kluczowe jest opracowanie schematu komunikacji oraz strategii wysyłki wiadomości e-mail. W ramach zwiększania sprzedaży w e-commerce podczas kampanii mailingowych wykorzystujemy remarketing.
Co oferujemy?
Tworzymy newslettery, w których największą uwagę skupiamy na elementach kluczowych pod względem skuteczności mailingu. Dbamy o poprawność adresu e-mail nadawcy, tak by uniknąć postrzegania wiadomości przez odbiorcę, jako spam. To samo dotyczy tytułu wiadomości oraz tekstu, który pojawi się obok. Układ graficzny wiadomości przygotowujemy w oparciu o przeprowadzone przez nas badania UX. Analiza potrzeb odbiorców marki powie nam, jaka forma e-maila jest przez nich oczekiwana, a więc jak wygląda wiadomość, którą chętnie otworzą i przeczytają. Tworzymy również stopkę, która zwiera niezbędne informacje o firmie i linki do social media.
Wysyłając newsletter korzystamy z narzędzi, które pomagają zweryfikować skuteczność i zbadać poziom konwersji na podstawie wskaźników takich jak Open Rate czy CTR. Testujemy różne wersje rozmieszczenia grafiki i tekstu oraz pozyskujemy informacje pozwalające wysyłać wiadomości o czasie, który będzie najkorzystniejszy pod względem zaangażowania odbiorcy. Korzystamy z ponad 30 platform i narzędzi, integrując system CMS z każdą platformą mailingową.
W ramach usługi e-mail marketingu zapewniamy:
- Przygotowanie atrakcyjnego tytułu mailingu – wiemy, że jest to główny czynnik mający wpływ na zainteresowanie odbiorcy wiadomością.
- Opracowanie architektury graficznej newslettera – nasi graficy przygotowują obrazy zgodne z linią graficzną marki.
- Najwyższej jakości treści reklamowe – dokładamy wszelkiej staranności, aby treści były oryginalne i angażujące.
- Pomoc w tworzeniu listy mailingowej – wspomagamy naszych Klientów w budowaniu bazy odbiorców wiadomości.
- Kampanię e-mail marketingową – projektujemy, wdrażamy i przeprowadzamy skuteczny mailing.
- Zaawansowaną personalizację wysyłki – wiadomości, które tworzymy uwzględniają potrzeby odbiorców.
- Cykliczność mailingu – dbamy o regularną wysyłkę wiadomości we właściwym czasie.
- Stałe śledzenie rezultatów kampanii – na bieżąco obserwujemy skuteczność naszych działań, co pozwala reagować z odpowiednim wyprzedzeniem na każdą sytuację.
- Przygotowywanie szczegółowych raportów – opracowujemy sprawozdania na podstawie analizy efektywności kampanii mailingowej.
- Intuicyjny moduł kreowania newslettera – korzystamy z rozwiązania opartego o autorski system Edito CMS.
- Pełen konsulting w zakresie kampanii e-mailingowej – jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami: doradzamy, informujemy, pomagamy.
Najważniejsze korzyści
Dlaczego warto prowadzić kampanie w ramach e-mail marketingu? Zalet tego rozwiązania jest wiele. Przedstawiamy główne korzyści:
- Wzrost wskaźników efektywności – zwielokrotnienie liczby odwiedzin serwisu, poszerzenie bazy adresatów, zwiększenie sprzedaży.
- Mierzalność kampanii – dokładne dane o ilości wysłanych wiadomości, informacje o tym, do kogo i kiedy wysłano e-mail, do ilu osób dotarł i kto przeczytał daną wiadomość.
- Natychmiastowość wysyłki – pozwala na bezzwłoczną komunikację z odbiorcami za pomocą bieżących i najbardziej aktualnych informacji związanych z ofertą biznesową firmy.
- Skalowalność mailingu – dostosujemy kampanię mailingową do potrzeb marki, bez względu na to, czy baza wynosi sto czy milion kontaktów.
- Indywidualność przekazu – wiadomości zostaną dostosowane do indywidualnych oczekiwań odbiorców marki.
- Oszczędność czasu i pieniędzy – szybkość dotarcia mailingu jest nieporównywalnie większa, a koszty wysyłki dużo niższe, niż ma to miejsce w przypadku tradycyjnej komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Wyróżnienie się wśród konkurencji – dobry mailing ma szansę kreować wizerunek marki znającej potrzeby swoich klientów i budować rozpoznawalność.