E-mail marketing

"Podnieś skuteczność kampanii e-marketingowej i realizuj cele biznesowe."

Z mailingu korzystają praktycznie wszystkie duże organizacje, ale zdarza się, że kampanie nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Wypracowana przez nas strategia tworzenia kampanii mailingowych zapewni Twojej firmie skuteczny sposób komunikacji z klientami, partnerami i inwestorami.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Dyrektor działu Marketingu Internetowego
Darmowa konsultacja

E-mail marketing jest jedną z form marketingu bezpośredniego o dużej skuteczności. Jako narzędzie wykorzystuje pocztę elektroniczną. Zapewnia stały kontakt z klientem, umożliwia zaprezentowanie aktualnej oferty sprzedażowej oraz buduje rozpoznawalność marki, bez względu na branżę czy rodzaj świadczonych usług.

W skutecznym e-mailingu ważny jest tytuł wiadomości, który zaciekawi adresata do tego stopnia, że zamiast przekierować e-mail do kosza, przeczyta z zainteresowaniem wiadomość. Ale to nie wszystko – treść wiadomości powinna dotyczyć potrzeb adresata. Nie może to być e-mail „do wszystkich”. Wiadomości, które odbiorcy chętnie czytają są przede wszystkim spersonalizowane, a więc dotyczą go, niosą dla niego określoną wartość.

Jak pracujemy?

Doprowadzenia e-mail marketingu konieczne jest posiadanie bazy odbiorców (najlepiej rozbudowanej). Baza obejmuje dane osób, które podały je dobrowolnie, zgadzając się na wysyłkę wiadomości w ramach newslettera czy katalogów sprzedażowych. Pomagamy Klientom budować bazy mailingowe organizując konkursy i korzystając z technik content marketingowych oraz social media. Dokładamy staranności, aby pozyskiwanie adresów e-mail było zgodne z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, w tym RODO. Po określeniu person sprzedażowych przygotowujemy atrakcyjne graficznie wiadomości z treścią użyteczną dla klientów. To jednak nie koniec – kluczowe jest opracowanie schematu komunikacji oraz strategii wysyłki wiadomości e-mail. W ramach zwiększania sprzedaży w e-commerce podczas kampanii mailingowych wykorzystujemy remarketing.

Co oferujemy?

Tworzymy newslettery, w których największą uwagę skupiamy na elementach kluczowych pod względem skuteczności mailingu. Dbamy o poprawność adresu e-mail nadawcy, tak by uniknąć postrzegania wiadomości przez odbiorcę, jako spam. To samo dotyczy tytułu wiadomości oraz tekstu, który pojawi się obok. Układ graficzny wiadomości przygotowujemy w oparciu o przeprowadzone przez nas badania UX. Analiza potrzeb odbiorców marki powie nam, jaka forma e-maila jest przez nich oczekiwana, a więc jak wygląda wiadomość, którą chętnie otworzą i przeczytają. Tworzymy również stopkę, która zwiera niezbędne informacje o firmie i linki do social media.

Wysyłając newsletter korzystamy z narzędzi, które pomagają zweryfikować skuteczność i zbadać poziom konwersji na podstawie wskaźników takich jak Open Rate czy CTR. Testujemy różne wersje rozmieszczenia grafiki i tekstu oraz pozyskujemy informacje pozwalające wysyłać wiadomości o czasie, który będzie najkorzystniejszy pod względem zaangażowania odbiorcy. Korzystamy z ponad 30 platform i narzędzi, integrując system CMS z każdą platformą mailingową.

W ramach usługi e-mail marketingu zapewniamy:

  • Przygotowanie atrakcyjnego tytułu mailingu – wiemy, że jest to główny czynnik mający wpływ na zainteresowanie odbiorcy wiadomością.
  • Opracowanie architektury graficznej newslettera – nasi graficy przygotowują obrazy zgodne z linią graficzną marki.
  • Najwyższej jakości treści reklamowe – dokładamy wszelkiej staranności, aby treści były oryginalne i angażujące.
  • Pomoc w tworzeniu listy mailingowej – wspomagamy naszych Klientów w budowaniu bazy odbiorców wiadomości.
  • Kampanię e-mail marketingową – projektujemy, wdrażamy i przeprowadzamy skuteczny mailing.
  • Zaawansowaną personalizację wysyłki – wiadomości, które tworzymy uwzględniają potrzeby odbiorców.
  • Cykliczność mailingu – dbamy o regularną wysyłkę wiadomości we właściwym czasie.
  • Stałe śledzenie rezultatów kampanii – na bieżąco obserwujemy skuteczność naszych działań, co pozwala reagować z odpowiednim wyprzedzeniem na każdą sytuację.
  • Przygotowywanie szczegółowych raportów – opracowujemy sprawozdania na podstawie analizy efektywności kampanii mailingowej.
  • Intuicyjny moduł kreowania newslettera – korzystamy z rozwiązania opartego o autorski system Edito CMS.
  • Pełen konsulting w zakresie kampanii e-mailingowej – jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami: doradzamy, informujemy, pomagamy.

Najważniejsze korzyści

Dlaczego warto prowadzić kampanie w ramach e-mail marketingu? Zalet tego rozwiązania jest wiele. Przedstawiamy główne korzyści:

  • Wzrost wskaźników efektywności – zwielokrotnienie liczby odwiedzin serwisu, poszerzenie bazy adresatów, zwiększenie sprzedaży.
  • Mierzalność kampanii – dokładne dane o ilości wysłanych wiadomości, informacje o tym, do kogo i kiedy wysłano e-mail, do ilu osób dotarł i kto przeczytał daną wiadomość.
  • Natychmiastowość wysyłki – pozwala na bezzwłoczną komunikację z odbiorcami za pomocą bieżących i najbardziej aktualnych informacji związanych z ofertą biznesową firmy.
  • Skalowalność mailingu – dostosujemy kampanię mailingową do potrzeb marki, bez względu na to, czy baza wynosi sto czy milion kontaktów.
  • Indywidualność przekazu – wiadomości zostaną dostosowane do indywidualnych oczekiwań odbiorców marki.
  • Oszczędność czasu i pieniędzy – szybkość dotarcia mailingu jest nieporównywalnie większa, a koszty wysyłki dużo niższe, niż ma to miejsce w przypadku tradycyjnej komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  • Wyróżnienie się wśród konkurencji – dobry mailing ma szansę kreować wizerunek marki znającej potrzeby swoich klientów i budować rozpoznawalność.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas