- 
			
			   Firma
			
			
                                                
                    
                        
 - 
			
			   E-commerce
			
			
             
                                    
                    
- 
                                    
                                        E-commerce                                    
                                    
                                    
- E-commerce B2C
 - SmartPrice
 - Technologie
 - Platformy sprzedażowe B2B
 - 
                                                        
                                                            Narzędzia wspierające e-commerce                                                        
                                                                                                                    
                                                            
- 
                                                                    
                                                                        Narzędzia wspierające e-commerce                                                                    
                                                                    
 - Integracja z ERP
 - Kampanie marketingowe
 - Marketing Automation
 - Marketplace
 - Narzędzia Live Chat
 - Narzędzia PIM
 - Platforma WMS
 - Platformy DAM
 - Programy lojalnościowe
 - Silniki rekomendacji produktów
 - Silniki wyszukiwania produktów
 - Social media
 - System OMS
 - Systemy CRM
 - Systemy płatności
 - Systemy PLM
 - Usługi kurierskie
 - Web Push
 - Zarządzanie cenami
 
 - Edito E-commerce CMS
 - Narzędzia PIM
 - Bezpieczeństwo danych
 - Marketplace
 - Asystent zakupowy AI
 - Cross-border
 - Rozwiązania AI dla e-commerce
 - Top Developer e-Commerce
 - Kompleksowa obsługa sklepów
 - Wiedza eCommerce - publikacje
 
 - Dlaczego my
 
 - 
                                    
                                        E-commerce                                    
                                    
                                    
 - 
			
			   Konsulting
			
			
             
                                    
                    
- 
                                    
                                        Konsulting                                    
                                    
                                    
- Analiza danych i Business Intelligence
 - Analiza przedwdrożeniowa
 - Analiza rynku i konkurencji
 - Aplikacje MVP / POC
 - Badania użyteczności i testy A/B
 - Makiety UX/UI
 - Marketing Automation
 - Optymalizacja wydajności
 - Redesign
 - Rozwiązania chmurowe
 - Scoping Session
 - Strategia rozwoju technologicznego
 - Wsparcie techniczne SLA
 
 
 - 
                                    
                                        Konsulting                                    
                                    
                                    
 - 
			
			   Technologie Internetowe
			
			
             
                                    
                    
- 
                                    
                                        Technologie Internetowe                                    
                                    
                                    
- Serwisy internetowe
 - Portale informacyjne
 - Dedykowane aplikacje internetowe
 - Dostępność cyfrowa
 - Rozwiązania AI
 - Integracja z aplikacjami IT
 - Programy lojalnościowe
 - Aplikacje PWA
 - Cloud / Hosting
 - Aplikacje mobilne
 - Platforma e-learningowa
 - Konfiguratory produktów
 - Oprogramowanie dedykowane
 - Internet Software House
 - Stosowane technologie
 - Jak pracujemy
 
 - Dlaczego my
 
 - 
                                    
                                        Technologie Internetowe                                    
                                    
                                    
 - 
			
			   Rozwiązania IT
			
			
             
                                    
                    
- 
                                    
                                        Rozwiązania IT                                    
                                    
                                    
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
 - Wsparcie pracy zdalnej
 - System workflow EOD
 - Portal pracowniczy
 - Obsługa reklamacji
 - Obieg Faktur
 - Elektroniczne paski płacowe
 - System Helpdesk
 - Zamówienia i zapotrzebowania
 - e-PITy
 - Outsourcing IT
 - eBOK - obsługa Klienta online
 - Urlopy i delegacje
 - Systemy i aplikacje dedykowane
 - Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
 - Software House
 - Stosowane technologie
 - Top Custom Software Developer
 - Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
 
 - Dlaczego my
 
 - 
                                    
                                        Rozwiązania IT                                    
                                    
                                    
 - Realizacje
 - Kariera
 - Kontakt
 
ZAPYTANIE OFERTOWE w sprawie realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku biurowego, ul. Nad Przyrwą 13 w Rzeszowie”, zgodnie z nw. wymaganiami Zamawiającego w ramach projektu nr WND-RPPK.01.01.00-18-289/09 „Wdrożenie innowacyjnych technologii informatycznych bazujących na sztucznej inteligencji w firmie Ideo Sp. z o.o.” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
Rzeszów, dnia 01 lipca 2010 r.
	I. Dane Zamawiającego:
	Ideo Sp. z o.o.
	z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Nad Przyrwą 13, 35-234 Rzeszów,
	wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000258459 prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy KRS
	NIP: 517 017 81 88, REGON: 180140253,
	Dokładny adres do korespondencji: 
	Ideo Sp. z o.o.
	z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Nad Przyrwą 13, 35-234 Rzeszów,
	e-mail: biuro@ideo.pl;
	Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Arkadiusz Michno, tel. 17/ 86 021 86 , e-mail: a.michno@ideo.pl
	
	II. Opis przedmiotu zamówienia:
	1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku biurowego, ul. Nad Przyrwą 13 w Rzeszowie” o powierzchni użytkowej 766,15 m2 wraz z infrastrukturą wewnętrzną oraz przebudowa budynku istniejącego zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym zatwierdzonymi pozwoleniem na budowę z dnia 18.08.2008r. wydanego przez Prezydenta Miasta Rzeszowa znak AR.I.51.7353/58/603/08 oraz przedmiarem robót. Ww. pozwolenie na budowę, projekt budowlany i wykonawczy oraz przedmiar robót stanowią załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego dostępne dla oferentów na etapie składania ofert do wglądu w siedzibie Zamawiającego .  
	2. Przedmiotem zamówienia objęta jest całość prac wynikająca z projektu budowlanego
	i wykonawczego oraz warunków pozwolenia na budowę, a w szczególności:
	- Roboty budowlane przygotowawcze
	- Roboty budowlane stanu „ZERO”
	- Konstrukcja i roboty murowe powyżej „ZERO”
	- Roboty wykończeniowe wewnętrzne
	- Roboty wykończeniowe zewnętrzne – nowy budynek
	- Roboty wykończeniowe zewnętrzne – elewacja budynku istniejącego
	- Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz sieci logicznych
	- Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej
	- Wykonanie instalacji sanitarnych
	- Roboty związane z zagospodarowaniem terenu.
	
	III.  Termin wykonania zamówienia:
	1.    Umowa na realizację przedmiotu zamówienia zostanie zawarta nie później niż w ciągu 21 dni od daty wskazanej jako ostateczny termin składania ofert. Umowa zostanie zawarta na podstawie wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
	2.    Przedmiot ww. umowy winien zostać zrealizowany nie później niż do 30 listopada 2011 r.. Kara umowna za każdy dzień opóźnienia w realizacji umowy wynosić będzie 0,1 % wynagrodzenia umownego.
	IV. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty:
	1. Każdy Oferent może przedstawić tylko jedną ofertę. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
	2. Wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia muszą mieć odzwierciedlenie w treści złożonej ofercie. Nie dopuszcza się ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego na etapie prac nad przedmiotem zamówienia (w szczególności Zamawiający nie może być obciążony dodatkowymi kosztami związanymi z dostępem do mediów). Oferenci zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu Ofertowym i przygotować ofertę zgodnie
	z wymaganiami określonymi w tym dokumencie. Oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane
	z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania - Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferentów w związku z przygotowaniem
	i złożeniem oferty, a złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą na powyższe. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką.
	3. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
	a)    Dokument ofertowy - oferent przedstawi w nim swoją ofertę zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Oferta musi być podpisana (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby uprawnione do reprezentacji Oferenta; wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną. Oferta winna zawierać wskazanie całkowitego wynagrodzenia netto Oferenta za świadczone usługi na rzecz Zamawiającego w złotych polskich - powiększone o należny podatek VAT. Oferent wyceniając przedmiot zamówienia/przetargu powinien określić wysokość wynagrodzenia w sposób ryczałtowy. Jednakże oferent zobowiązany jest w ofercie wskazać obok wynagrodzenia za wykonanie całości przedmiotu umowy również koszt wykonania poszczególnych etapów prac.
	b)    Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Oferent spełnia ew. warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, wskazane w Zapytaniu Ofertowym
	c)    Dodatkowe załączniki, potwierdzające wiarygodność i kompetencje Oferenta:
	i.    w oryginalne lub poświadczone przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy:
	•    aktualny odpis z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej dot. Oferenta;
	•    zaświadczenie o nadaniu nr NIP i REGON
	•    certyfikaty, kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzające umiejętności potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia;
	ii.    pisemne oświadczenie Oferenta, że posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia oraz, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
	iii.    pisemne oświadczenie Oferenta, iż nie wszczęto w stosunku do niego postępowania upadłościowego.
	4.  Ofertę należy przedłożyć za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej bądź też osobiście, na adres wskazany w punkcie I niniejszego dokumentu. Dokumenty, którymi Oferent dysponuje
	w formie papierowej, a są niezbędnymi załącznikami do ofert składanych drogą elektroniczną , należy je przedłożyć w formie pliku graficznego oddającego treść dokumentu. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do wglądu do oryginałów dokumentów przed podpisaniem umowy na realizację usługi.
	5 Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
	V. Miejsce i termin składania ofert oraz ich otwarcia:
	Termin składania ofert upływa dnia 23 lipca 2010 r. o godz. 16 Oferty złożone po tym terminie nie zostaną rozpatrzone. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Zamawiający skontaktuje się z wszystkimi, którzy złożyli oferty i poinformuje ich o ostatecznym rozstrzygnięciu tj. wyłonionym Wykonawcy w ciągu 7 dni od terminu wskazanego, jako ostateczny termin składania ofert - w sposób wskazany w pkt VII. W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Oferenta, którego oferta została wybrana, o terminie i miejscu spotkania w celu ustalenia szczegółów dalszej współpracy oraz określania pozostałych szczegółów umowy.
	VI. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert:
	Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
	1. Cena – oferta, która opiewać będzie na najniższą kwotę brutto otrzyma 70 punktów, w każdym innym przypadku liczba punktów zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem: liczba punktów = najniższa cena x 70/cena oferowana. Liczba przyznanych w tej kategorii punktów nie może być niższa niż 0 (zero). Zaokrąglenia stosowane będą zgodnie z zasadą matematyczną do pełnych procentów (jedności).
	2. Termin realizacji – oferta, która będzie miała najkrótszy termin realizacji otrzyma 30 punktów, w każdym innym przypadku liczba punktów zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem: liczba punktów = najkrótszy termin w przeliczeniu na miesiące x 30/termin oferowany przeliczony na miesiące. Za rozpoczęcie terminu realizacji przyjmuje się datę po upływie 21 dni od daty wskazanej, jako ostateczny termin składania ofert. Liczba przyznanych w tej kategorii punktów nie może być niższa niż 0 (zero). Zaokrąglenia stosowane będą zgodnie z zasadą matematyczną do pełnych procentów (jedności).
	Maksymalnie oferta będzie mogła otrzymać 100 pkt. W przypadku równej liczby punktów, ofert najlepiej ocenionych, oferenci najlepiej ocenieni, zostaną wezwani do złożenia ofert uzupełniających, w celu dokonania wyboru korzystniejszej z nich.
	VII. Sposób porozumienia się Zamawiającego i Oferentów\Wykonawcy oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
	Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej Korespondencja) Zamawiający i Oferent przekazują pomiędzy sobą pisemnie, za pośrednictwem poczty tradycyjnej bądź elektronicznej, na adres wskazany w punkcie I „Dane Zamawiającego” jako adres do korespondencji. Oferty należy składać w sposób wskazany w pkt V. Załączone do Korespondencji pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. pdf. Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego przed jego upływem.
	VIII. Termin związania ofertą
	Oferenci będą związani ofertę przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
	IX. Informacje dodatkowe:
	Zamawiający przewiduje możliwość anulowanie zapytania ofertowego lub zmianę jego treści/zamknięcia przetargu bez wybrania oferty - bez podania przyczyny. Zmiana treści zapytania ofertowego musi nastąpić przez upływem terminu składania ofert. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania jakiejkolwiek oferty w szczególności w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego. Powyższe zostanie niezwłocznie przekazane wszystkim, którzy otrzymali zapytanie ofertowe/złożyli oferty - w sposób wskazany w pkt VII.
	Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Oferentów, którzy złożyli oferty.
	Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
	W postępowaniu nie mogą brać udziału osoby/podmioty wskazane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004 nr 19 poz. 177). Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunków wskazanych w zapytaniu ofertowym będzie oświadczenie Oferenta podpisane przez osobę/osoby upoważnione do jego reprezentowania. Zamawiający może poprosić o dodatkowe dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych kryteriów zwracając się pisemnie do wybranego Oferenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykluczenia z postępowania oferentów, którzy w toku postępowania udzielili nieprawdziwych informacji, mających istotne znaczenie dla dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykluczenie oferenta oraz odrzucenie oferty z powodu nie spełnienia określonych wymagań może nastąpić w każdym stadium postępowania o udzielenie zamówienia.
	
Pliki do pobrania
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
+48 17 860 21 86
+48 17 860 21 86