-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
Najnowsze wydanie poradnika to zbiór wiedzy i doświadczenia, który całościowo opisuje obszerny temat, jakim jest intranet i komunikacja wewnętrzna, jednocześnie biorąc pod uwagę zmiany w funkcjonowaniu organizacji, jakie nastąpiły w okresie pandemii.
Zmiany na rynku pracy i powszechność wykorzystania pracy zdalnej i hybrydowej sprawiły, że konieczna stała się aktualizacja wiedzy pochodzącej z opracowanego przez nas kilka lat temu podręcznika, a później także e-Booka - poradnika. Ponownie połączyliśmy siły, aby opracować nową odsłonę publikacji, która szeroko omawia temat intranetów, ich projektowania i rozbudowy, a także efektywnego ich wykorzystania w organizacjach. Szczególny akcent położyliśmy na komunikację w organizacjach rozproszonych.
Jedna z ważniejszych publikacji
w obszarze Digital Workplace.
E-book „Intranet: skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej” to najbardziej aktualne i wszechstronne kompendium wiedzy w zakresie intranetów. Całość poparta została praktycznymi przykładami, m.in. case study jednego z najlepszych intranetów na świecie, opisane w wywiadzie z Arturem Wichlińskim - Dyrektorem Pionu Technologii i Operacji w Banku Spółdzielczym we Wschowie.
Uzupełnieniem poradnika są wyniki ponownie przeprowadzonego wśród polskich firm badania w zakresie wykorzystania intranetu, uwzględniające ostatnie zmiany w tym obszarze.
Dobór odpowiednich narzędzi
najważniejszym trendem na rok 2022.
"Bardzo podoba mi się stwierdzenie zawarte w książce, że dobry intranet to taki, „który sprawia, że jego użytkowników ogarnia strach na myśl o pracy bez niego”. Intranet firmowy powinien być jak internet.
W książce znajdziemy wszystko to, co jako specjaliści od komunikacji wewnętrznej powinniśmy wiedzieć, zanim zasiądziemy do prac nad projektowaniem takiego systemu w naszych firmach. Polecam Wam lekturę tej publikacji, jeśli planujecie wdrożyć lub rozwijać w Waszych firmach intranet lub poszukujecie nowej wiedzy o intranetach. Brawa dla autorów za tę publikację!”
Maja Biernacka, autorka bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni
Dla kogo
stworzyliśmy ten poradnik?
Praktyczne wskazówki i porady, z których skorzystają:
- Dyrektorzy i menedżerowie odpowiedzialni za dostarczanie rozwiązań dla wydajnego funkcjonowania firmy.
- Kadra zarządzająca, szukająca optymalnych i skutecznych sposobów generowania oszczędności.
- Dział HR, któremu zależy na jakości Employee Experience i efektywności pracy.
- Specjaliści ds. marketingu, dla których wewnętrzne bazy wiedzy i sprawna komunikacja oznaczają sprawniejszą realizację działań w obszarze promocji zewnętrznej jak i wewnętrznej.
Dla każdego, kto chciałby podnieść efektywność swojej organizacji!
Pobierz bezpłatny poradnik
Co znajdziesz w Poradniku?
Ponad 150 stron, wypełnionych po brzegi wiedzą mistrzów e-commerce.
By ułatwić Ci pracę, narzędzia podzieliliśmy na 2 części. W części pierwszej omawiamy narzędzia technologiczne, część druga dedykowana jest natomiast narzędziom marketingowym i analitycznym. W każdej z nich, jako podsumowanie, umieściliśmy wyniki badań przeprowadzonych na polskich przedstawicielach rynku e-commerce.
Co zyskujesz z naszym Przewodnikiem?
- merytoryczne wsparcie w podjęciu decyzji o wyborze narzędzia,
- możliwość wygodnego porównania funkcjonalności poszczególnych wtyczek,
- przegląd rozwiązań zgodnych z potrzebami Twojego przedsiębiorstwa,
- informację na temat wtyczek, których może jeszcze nie znasz,
- optymalizacja działań e-commerce,
- poznanie kategorii rozwiązań z dużym potencjałem, których znaczenie wciąż rośnie.
Pobierz bezpłatny raport
Współautorzy raportu