Kliknij i wygraj!Wygraj audyt sklepu! Weź udział w świątecznym quizie e-commerce

Piweh

"Platforma Inteligentnego Wspomagania e-Handlu."

Dedykowana sklepom internetowym funkcjonującym w 10 najpopularniejszych branżach. Głównym celem narzędzia jest dostarczanie posiadaczom platform e-commerce rzetelnej wiedzy, która pozwoli na podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Dyrektor działu Marketingu Internetowego
Porozmawiajmy

PIWeH jest systemem umożliwiającym szczegółową analizę struktury sklepu internetowego oraz zamieszczonych na niej treści. Wszystkie etapy badania przebiegają automatycznie. Ostateczny raport z analizy zostanie wygenerowany już w ciągu 48 godzin od momentu zlecenia.

Platforma Inteligentnego Wspomagania e-Handlu jest rozwiązaniem, które łączy w sobie dane statystyczne z wiedzą ekspercką zawartą w odrębnej bazie wiedzy. Zdobyte i zgromadzone informacje obrazują odpowiedni model analizy, specyficzny dla danej branży e-sklepu. Od wielu lat zajmujemy się wspomaganiem przedsiębiorców z branży e-commerce. Wprowadzamy na rynek autorskie koncepcje, np. dzięki opracowanemu przez naszych specjalistów rozwiązaniu, jakim jest Ekspercki Program Zwiększania Sprzedaży, generujemy ruch i budujemy sprzedaż.

Jak działa PIWeH?

Analiza witryny przez system PIWeH obejmuje 4 etapy, które prowadzą od uzyskania szczegółowych informacji na temat funkcjonowania sklepu internetowego. Platforma Inteligentnego Wspomagania e-Handlu wskazuje obszary, które w największym stopniu przyczyniają się do uzyskiwanych przez sklep korzyści. Właściciel e-sklepu otrzymuje dane, które pozwolą skupić się pracach mających największy potencjał sprzedażowy oraz uzyska wiedzę o słabszych elementach serwisu. Działanie platformy jest proste, szybkie i skuteczne. Wystarczy wybrać branżę sklepu (jedną z dziesięciu) i wprowadzić adres domeny. Następnie witryna zostaje szczegółowo przeanalizowana, a po zakończeniu badania w skrzynce e-mail pojawi się wiadomość. Raport dostępny jest w formacie HTML lub pliku PDF. Co warte szczególnej uwagi, PIWeH zawiera wskaźniki oceny e-commerce, uwzględniając szeroki zakres danych. Niewątpliwie, jest to produkt wyjątkowy.

Analiza PIWeH obejmuje elementy strony internetowej, takie jak:

  • Linkowanie wewnętrzne – linki umieszczone wewnątrz witryny mają na celu ułatwienie użytkownikom nawigacji po stronie i są czynnikiem wpływającym na pozycję w wyszukiwarce.
  • Struktura nawigacji – czytelny dla użytkowania sposób organizacji strony (kategorie i podkategorie) pozwala również na łatwiejsze odnalezienie strony przez roboty wyszukiwarki.
  • Analiza semantyki HTML – znaczniki wpływają na pozycjonowanie, ich poprawność pozwala określić wyszukiwarce zawartość strony.
  • System nagłówków – struktura nagłówków musi być zgodna z zasadami SEO i czytelna dla użytkownika strony.
  • Poprawność kodu strony – wpływa na indeksowanie witryny, a co za tym idzie na widoczność w wynikach wyszukiwania.
  • Czas ładowania witryny – prędkość strony ma znaczenie zarówno dla osób korzystających z serwisu, jak i jest jednym z czynników oddziałujących na pozycjonowanie.

więcej informacji na www.piweh.pl


Projekt: Badania nad zastosowaniem dziedzinowo-zorientowanej eksploracji danych do zwiększenia efektywności e-sklepów, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka lata 2007-2013, Działanie 1.4 „Wsparcie projektów celowych”, zgodnie z umową o dofinansowanie Nr POIG.01.04.00-18-011/12  z dnia 17.12.2012r., nazwa beneficjenta: Ideo Sp. z o.o., Okres realizacji prac badawczo-rozwojowych: 01.01.2013r. do 31.12.2014r.

Najważniejsze korzyści

PIWeH jest platformą analityczną dostarczającą ważnych informacji o sklepie, które umiejętnie wykorzystane pozwolą na zwiększenie efektywności biznesowej. Wiedza dostarczona w wyniku badań ułatwi podjęcie decyzji o realizacji różnych strategii, które wpłyną na zwiększenie potencjału witryny.

Główne zalety korzystania z naszego rozwiązania umożliwiają przede wszystkim:

  • Podejmowanie korzystnych decyzji dotyczących działania serwisu.
  • Poznanie czynników, które negatywnie wpływają zyski sklepu.
  • Zahamowanie działań, które nie przynoszą korzyści lub generują starty.
  • Rozpoznanie słabych elementów technicznych witryny.
  • Skontrolowanie zakresu działania sklepu i produktów.
  • Sprawne zarządzanie działaniami marketingowymi oraz kontaktem z klientami.
  • Budowanie trwałych relacji z klientami w oparciu o ich potrzeby.
  • Odkrycie korelacji pomiędzy sklepem online a branżą.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas