Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.
Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.
Wróć do menu głównego

-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Aktualności
2 marca 2012
W wyniku kolejnych wygranych przetargów do grona naszych klientów dołączyła między innymi Kancelaria Senatu RP, dla której przygotowaliśmy odświeżony serwis www.
Food Marketing Trends i Myślące serwisy www po raz drugi
24 lutego 2012
W lutym miały miejsce kolejne konferencje zorganizowane przez MR Academy, w trakcie których nasi pracownicy prezentowali swój punkt widzenia na interesujące tematy. 16 lutego - „Food Marketing Trends”, 22 lutego - „WEB 3.0 – Nowe Standardy”.
Odświeżone serwisy dla AXA Polska S.A.
16 grudnia 2011
Efektem współpracy Ideo z polskim oddziałem jednego z największych przedstawicieli branży ubezpieczeniowej
Ideo wśród najlepszych w Europie
25 listopada 2011
Firma Ideo Sp. z o.o. znalazła się w pierwszej dziesiątce zestawienia Deloitte Technology Fast 50 CE.
Myślące serwisy www i komunikacja z obywatelami...
22 listopada 2011
18 października odbyła się konferencja „WEB 3.0 – Nowe Standardy”, 18 listopada miejsce miał „Kongres Marketingu i Innowacji w Samorządach”. Przedstawiciele Ideo pojawili się na tych wydarzeniach by podzielić się swoimi przemyśleniami.
Nowe portale informacyjne w naszym portfolio
29 września 2011
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej i Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zyskały dzięki nam nowe oblicza. Uruchomiliśmy również dla Polskiej Agencji Prasowej serwis poświęcony Euro 2012.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.