Pobierz checklistę PADMasz e-commerce? Sprawdź obowiązki wynikające z Polskiego Aktu Dostępności (PAD)
Pobierz checklistę PADMasz e-commerce? Sprawdź obowiązki wynikające z Polskiego Aktu Dostępności (PAD)
Wróć do menu głównego

-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Narzędzia PIM
- Platformy sprzedażowe B2B
- SmartPrice
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Aktualności
22 listopada 2011
18 października odbyła się konferencja „WEB 3.0 – Nowe Standardy”, 18 listopada miejsce miał „Kongres Marketingu i Innowacji w Samorządach”. Przedstawiciele Ideo pojawili się na tych wydarzeniach by podzielić się swoimi przemyśleniami.
Nowe portale informacyjne w naszym portfolio
29 września 2011
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej i Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zyskały dzięki nam nowe oblicza. Uruchomiliśmy również dla Polskiej Agencji Prasowej serwis poświęcony Euro 2012.
Impreza integracyjna 2011
7 września 2011
Wspominając udaną imprezę z poprzedniego roku, ponownie spotkaliśmy się po pracy w miłej atmosferze.
Trendy w outsourcingu - World BPO / ITO Forum w Jersey City w USA
18 lipca 2011
W dniach 28-29 czerwca br. w Jersey City, USA miała miejsce konferencja poświęcona branżom BPO, SSC oraz IT. IV już edycja World BPO/ITO Forum skupiała się głównie na nowoczesnych centrach usług biznesowych. Prezentowaliśmy tam nasze kompetencje.
Obsługa reklamacji w PGNiG
12 lipca 2011
Sukcesem zakończyło się wdrożenie Globalnego Systemu Zarządzania Zgłoszeniami Klientów i powiązanego z nim Systemu Analitycznego realizowanego dla Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA.
Intranet, Elektroniczny Obieg Dokumentów – nowe wdrożenia podnoszące efektywność pracy
2 czerwca 2011
W ostatnim czasie ukończyliśmy prace wdrożeniowe przy kilku aplikacjach wewnętrznych. Dzięki nim pracownicy szybciej zrealizują powierzone zadania w zakresie obiegu dokumentów i informacji.