ZobaczNasi Klienci w Konkursie „Dyrektor e-Commerce Roku 2024"

OSM (Grupa PGNiG) z platformą Logito

Dla spółki Operator Systemu Magazynowania (grupa PGNiG) wdrożyliśmy platformę elektronicznego obiegu dokumentów

Operator Systemu Magazynowania Sp. z o.o. (OSM) jest spółką powołaną przez PGNiG S.A., której podstawowym przedmiotem działalności jest wykonywanie zadań operatora systemu magazynowania. OSM oferuje usługi magazynowania gazu ziemnego i prowadzi działalność z zakresu projektowania i budowy podziemnych magazynów gazu w złożach soli kamiennej. Ze względu na kluczową rolę sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstwa konieczne było podjęcie kroków, które pozwolą na maksymalne uporządkowanie i usprawnienie procesów biznesowych w firmie.

Na zlecenie spółki Operator Systemu Magazynowania wdrożyliśmy platformę elektronicznego obiegu dokumentów LOGITO. System ten obsługuje proces digitalizacji dokumentów, które trafiają do i wychodzą z firmy oraz odpowiada za ich obieg w ramach struktur firmy. Pozwala to na znaczne skrócenie czasu pełnego obiegu danego dokumentu dając jednocześnie pełną kontrolę nad wszystkimi dokumentami. Rozwiązanie takie usprawnia komunikację wewnętrzną i podnosi efektywność pracy w firmie.

Współpraca rozpoczęła się od pełnej analizy struktury OSM, zależności występujących pomiędzy działami i poszczególnymi stanowiskami oraz ścieżek obiegu różnych rodzajów dokumentów. Pozwoliło to na pełne odwzorowanie struktury zależności oraz samego procesu we wdrażanej platformie. Ponadto system został zintegrowany w systemem IFS w obszarze kontrahentów, umów oraz użytkowników z bazy Active Directory.

Proces wdrożenia rozpoczął się w połowie trzeciego kwartału 2014 r i zakończył się w grudniu przeszkoleniem pracowników obsługujących platformę. Na ten moment korzysta z niej ok. 160 osób w 3 oddziałach spółki.

"Wprowadzenie platformy Logito pozwoliło na realizację celów zakładanych przez nas na etapie planowania wdrożenia. System pozwolił na uporządkowanie procesów związanych z przetwarzaniem i obiegiem dokumentów w firmie. Wyeliminowana została groźba zaginięcia dokumentów na wszystkich etapach ich obiegu. Wdrożenie mechanizmów OCR ułatwia wyszukanie nowych dokumentów w systemie. Zyskaliśmy szybszy dostęp do przetwarzanych na co dzień informacji, co wpływa na usprawnienie naszej pracy" - podsumowuje Joanna Olewska, Kierownik Działu Administracji i IT, OSM Sp. z o.o.

Więcej na temat wdrożenia

Może zainteresują Cię także

Serwis relacji inwestorskich dla WP Holding S.A.

16 czerwca 2015
Na zlecenie Holding WP zrealizowaliśmy serwis relacji inwestorskich Inwestor.wp.pl. Jest to efektywne narzędzie służące firmie m.in. do komunikacji z inwestorami.

Piknik rodzinny 2015

14 czerwca 2015
Dbamy nie tylko o naszych pracowników, ale również ich pociechy.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas