-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Analityka internetowa
"Analityka internetowa to nieoceniona pomoc, w wyborze odpowiedniego kierunku rozwoju kanałów marketingowych firmy. "
Dzięki web analytics jesteśmy w stanie pozyskać informacje o zachowaniu użytkowników, a następnie wyciągnąć wnioski w celu zoptymalizowania witryny, zwiększenia współczynnika konwersji i podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
Analiza danych zbieranych przez narzędzia analityczne może stać się podstawą do poprawy użyteczności strony, a co za tym idzie, doświadczeń korzystających z niej osób.
Analityka internetowa – co to jest?
Analityka internetowa to działania prowadzone z użyciem specjalistycznych narzędzi, które dostarczają informacji wykorzystywanych w procesie podejmowania decyzji, dotyczących efektywnego prowadzenia e-biznesu.
W ramach analizowania danych, zebranych dzięki systematycznemu monitorowaniu różnych parametrów (np. tych dotyczących ruchu w witrynie) można wybierać jeszcze skuteczniejsze działania, zmierzające m.in. do zwiększenia sprzedaży.
Analityka internetowa zajmuje się więc dostarczaniem cennych z perspektywy e-biznesu informacji, których celem jest usprawnienie procesów (m.in. marketingowych i sprzedażowych), zachodzących w firmie.
Analityka internetowa (ang. web analytics) jest dziś nieodłącznym elementem pracy firm działających w sektorze online. Używa się jej m.in. w celu lepszego dopasowania oferty do potrzeb potencjalnych klientów. Narzędzia stosowane w web analytics pozwalają nam sprawdzać i analizować zachowania konkretnych użytkowników, już od momentu ich pierwszej interakcji z witryną.
Gromadzenie i analiza danych pozwala budować ścieżki zakupowe i dopasować przekaz marketingowy do potrzeb odbiorców. Web analytics obejmuje nie tylko proces zbierania i przetwarzania danych, ale przede wszystkim ich analizowania w celu wyciągnięcia trafnych dla biznesu wniosków. W analityce internetowej możemy wyróżnić 4 podstawowe etapy analizy:
- Pozyskiwanie danych – pierwszym z etapów analizy jest zbieranie informacji na temat użytkowników, którzy odwiedzają stronę. To pierwszy krok w poprawnej analizie, w którego trakcie uzyskuje się dane o urządzeniu, systemie i lokalizacji użytkownika. To podstawa do prowadzenia dalszych działań analitycznych.
- Przetwarzanie zebranych informacji – to drugi z etapów analizy, polegający na odpowiedniej segmentacji danych, dotyczących grup użytkowników, odwiedzających stronę. Na tym etapie analitycy są w stanie przygotować rekomendacje, których zastosowanie może pomóc w zwiększeniu współczynnika konwersji dla witryny internetowej.
- Raportowanie – dane zebrane i przetworzone w wyniku pierwszych etapów analizy są bazą do stworzenia raportów, w których określa się m.in. wykonane akcje lub zrealizowane konwersje.
Przetworzenie danych pozwala także zawrzeć w raporcie informacje, dotyczące np. błędów technicznych w witrynie, czy podstron, kluczowych z perspektywy użytkowników. Przetworzenie danych z pomocą odpowiednich narzędzi analitycznych, daje możliwość określenia, które z działań marketingowych przynoszą najlepsze efekty, a które wymagają dodatkowej pracy.
- Wyciągnięcie wniosków – to jeden z najistotniejszych etapów analizy, który nierzadko poprzedza się przeprowadzeniem dodatkowych działań analitycznych lub testów A/B. Wnioski zawierają wytyczne, po których zastosowaniu można osiągnąć określone cele biznesowe, takie jak np. zwiększenie liczby konwersji.
Analityka internetowa ilościowa, a jakościowa – jakie są różnice?
W zależności od celu prowadzenia działań analitycznych analitykę można podzielić na ilościową i jakościową.
Analityka ilościowa to proces, w wyniku którego można lepiej scharakteryzować użytkowników odwiedzających witrynę i uporządkować wiedzę na ich temat. Dzięki temu można jeszcze lepiej dopasować przekaz do oczekiwań odbiorców.
W ramach prowadzenia internetowej analityki ilościowej określamy:
- Demografię – dane, takie jak wiek, płeć, zainteresowania, czy np. obszar zamieszkania.
- Przeglądane treści – strony docelowe, wejścia oraz wyjścia z witryny.
- Źródła wizyty użytkownika – sprawdzamy, z jakiego medium korzysta odbiorca i z pomocą jakich słów kluczowych odnajduje stronę.
Drugim typem prowadzonych działań jest analityka jakościowa, pomagająca w ustaleniu schematów powiązań, występujących między poszczególnymi użytkownikami witryny. Takie działania są kluczowe dla efektywnej realizacji strategii marketingowej. W ramach analityki jakościowej przeprowadza się m.in. badania użyteczności, testy A/B oraz ankiety.
Kiedy warto skorzystać z analityki internetowej i kto powinien to zrobić?
W związku z dużą konkurencją w branży e-commerce, na korzystanie z analityki internetowej powinien zdecydować się każdy e-sklep, chcący utrzymać zasięg w grupie docelowych użytkowników, przyciągnąć do witryny wartościowy ruch i zachować lub zbudować przewagę konkurencyjną.
W tym pomoże prowadzenie różnorodnych kampanii reklamowych, które muszą być jednak odpowiednio zoptymalizowane. W skutecznym doborze kanałów marketingowych, jak i w optymalizacji powadzonych kampanii, może pomóc analityka internetowa.
Mimo możliwości samodzielnego korzystania z narzędzi analitycznych mnogość dostępnych tam statystyk i niedostateczna znajomość ważnych wskaźników, może doprowadzić do błędnego wyciągnięcia wniosków, a co za tym idzie, podjęcia mało efektywnych decyzji biznesowych.
Kiedy więc szczególnie warto skorzystać z web analytics?
- W momencie, gdy trudno zidentyfikować trudności występujące na etapie lejka zakupowego.
- Przy poszukiwaniu najbardziej opłacalnych kanałów dotarcia do użytkownika.
- Na etapie identyfikacji skutecznych źródeł sprzedaży dla e-sklepu.
- Przy próbie określenia słabych oraz mocnych stron witryny, a także kosztów związanych z pozyskaniem klienta.
Analityka internetowa – co oferujemy?
Dysponujemy zespołem doświadczonych specjalistów, zajmujących się nie tylko optymalizacją różnego rodzaju kampanii reklamowych (np. Google Ads, czy Facebook Ads), ale też ekspertów UX, programistów i analityków danych.
W ramach działań z zakresu analityki internetowej zajmujemy się m.in. przygotowaniem raportów z wykorzystaniem GA4 (w tym m.in. niestandardowych), sprawdzaniem ustawień konta oraz poprawności kodów śledzących wszystkie kampanie i strony, ale też przygotowaniem rekomendacji, dotyczących skutecznych sposobów mierzenia i analizowania danych.
Wdrażamy na stronach klientów elementy, dzięki którym regularnie zbierają one dane o użytkownikach i kluczowych czynnościach, które wykonują oni, w trakcie odwiedzin strony.
Na bazie analityki jesteśmy w stanie przygotować też modele ścieżek użytkowników. Ze względu na to, że w naszym zespole pracują również doświadczeni UX Designerzy – oprócz prowadzenia działań analitycznych możemy proponować zmiany do bezpośredniego wdrożenia w witrynie, które wpłyną na poprawę jej użyteczności. Do innych podejmowanych przez nas działań, należy także:
- Zsynchronizowanie konta Google Ads z kontem Google Analytics.
- Wdrożenie i skonfigurowanie skryptów śledzących, jak i skryptów do obsługi modułu e-commerce.
- Definiowanie i wdrażanie głównych KPI.
- Określanie i konfigurowanie celów oraz zdarzeń, a w tym też ścieżek prowadzących do celu.
- Badanie źródeł ruchu na stronie oraz przeprowadzenie segmentacji użytkowników (w kontekście konwersji).
- Pomiar ROI.
Zapewniamy nie tylko kompleksowe doradztwo, ale także możliwość skorzystania ze szkoleń, prowadzonych przez doświadczonych, certyfikowanych specjalistów.
W naszej pracy wykorzystujemy znane i sprawdzone narzędzia, takie jak np. Google Analytics, Google Tag Manager, Mouseflow, Optimizely, MajesticSEO, Google Data Studio, Google Search Console, czy np. Senuto.
Google Analytics, czyli jedno z podstawowych narzędzi analityki internetowej
Wybór narzędzi analitycznych uzależniamy m.in. od celu, który chcemy osiągnąć w wyniku współpracy z konkretnym klientem. Zawsze dobieramy narzędzia, które są w stanie najlepiej określić wartości i wskaźniki, na których najbardziej nam zależy.
W celu zbierania danych z kampanii reklamowych w sieci stosujemy różnego typu elementy techniczne, takie jak kody śledzące i integracje. Dzięki odpowiedniemu dobraniu narzędzi analitycznych weryfikujemy działania przynoszące najlepsze efekty firmie oraz te, które trzeba udoskonalić lub z nich zrezygnować.
Jednym z najważniejszych narzędzi, którego używamy w celach analitycznych, jest Google Analytics. GA umożliwia prowadzenie analizy danych w czasie rzeczywistym, oferując także dostęp do danych z ostatnich 2 lat. Z pomocą narzędzia precyzyjnie analizujemy ruch na stronie, śledzimy cele, zdarzenia, konwersje oraz przychody z poszczególnych kanałów. W razie potrzeby importujemy do Google Analytics dane z Google Search Console i Google Ads.
Google Analytics funkcjonuje w oparciu o tzw. kod śledzący. To część kodu JavaScript, występującego w body każdej podstrony lub też w sekcji head.
Jak z pomocą tego narzędzia analizujemy dane użytkowników?
Narzędzie udostępnia różnego rodzaju metryki, dzięki którym możemy analizować dane, dotyczące wizyt poszczególnych użytkowników w witrynie i wyciągać wnioski. W Google Analytics Universal (wersja funkcjonująca do 1 lipca 2023 roku) „mierzenie użytkownika” odbywało się głównie w oparciu o sesje, tymczasem w rzeczywistości webowej funkcjonują zdarzenia – to podstawowa forma pomiaru zachowań użytkownika w nowej wersji narzędzia – Google Analytics 4.
Korzystając z tej wersji oprogramowania, jesteśmy w stanie jeszcze dogłębniej analizować ruch i identyfikować użytkowników, na bazie większej liczby źródeł.
Brak próbkowania pozwala też zbierać dokładniejsze dane, dzięki czemu można podjąć skuteczniejsze działania, w celu wygenerowania większej liczby konwersji. Dzięki wykorzystaniu Google Analytics weryfikujemy m.in.:
- Liczbę odwiedzin użytkownika, które doprowadziły do konwersji.
- Liczbę użytkowników nowych oraz tych, którzy powracają na stronę.
- Współczynnik odrzuceń (odsetek użytkowników, którzy opuszczają witrynę po odwiedzeniu zaledwie jednej podstrony).
- Liczbę odsłon poszczególnych sekcji strony, w trakcie sesji.
- Współczynnik konwersji e-commerce (odsetek użytkowników, którzy konwertowali w określonym czasie).
Jednym z kluczowych zadań, których podejmujemy się w ramach analityki internetowej z wykorzystaniem Google Analytics, jest próba odpowiedzenia na pytanie, czy działania podejmowane w związku z promocją biznesu, przekładają się na realizację założeń biznesowych konkretnej witryny.
Do określenia efektywności, tj. sprawdzenia tego, czy strona „zarabia” lub pozyskuje klientów, niezbędna jest konfiguracja celów. W przypadku e-commerce celem może być np. sprzedaż, ale do równie istotnych działań użytkowników w witrynie może należeć również:
- Przejście do zakładki z danymi kontaktowymi strony.
- Przejście do określonej podstrony serwisu.
- Wypełnienie formularza – np. kontaktowego lub zapisu do newslettera.
- Pobranie poszczególnych materiałów ze strony (np. e-booka).
Konfigurując cele w Google Analytics, przypisujemy każdemu z nich określoną wartość pieniężną, co pozwala nam analizować finansowe aspekty działania witryny. Tworzymy też pożądane ścieżki celu (lejka zakupowego), dzięki czemu analizujemy ruch użytkowników i jesteśmy w stanie wskazać miejsca, w których najczęściej rezygnują oni z zakupów.
Implementując cele, uwzględniamy konfigurację widoków, które zawierają zarówno realizację konwersji mikro (działania, które przyczyniają się do tego, aby użytkownik dokonał makro konwersji, tj. np. dodał produkty do koszyka), jak i makro (wykonanie celu, takiego jak np. finalizacja zakupu).
Wykorzystując Google Analytics, badamy dane z obszarów, takich jak: Acquisition, Behavior oraz Conversion. W ramach analizy Acquisition (pozyskiwanie) odpowiadamy m.in. na pytania skąd trafiają na stronę użytkownicy, kiedy to się dzieje i jaka jest ich liczba.
Sprawdzamy, w wyniku jakich działań witryna najskuteczniej przyciąga klientów (określamy, czy są to kampanie Google Ads, media społecznościowe, a może kampanie mejlingowe). Analizując obszar Behavior (zachowanie) możemy identyfikować newralgiczne punkty witryny (np. określać aspekty, wpływające na to, że użytkownicy opuszczają serwis i rezygnują z zakupów). W ramach badania Conversion (konwersji) oceniamy realizację celów biznesowych w sakli mikro i makro.
Google Analytics w e-commerce – jakie jest jego znaczenie?
Rynek e-commerce w Polsce wciąż się rozwija, a co za tym idzie, rośnie konkurencja. Jednym z ważnych czynników, wpływających na finalne decyzje odbiorców jest przyjazna ścieżka zakupowa, dostosowana do ich potrzeb.
Google Analytics to narzędzie, które pomaga usprawnić przebieg wielu procesów sprzedażowych w e-sklepie. W osiągnięciu tego celu pomaga skorzystanie z modułu e-commerce.
W ramach jego implementacji m.in. do podstrony z podziękowaniem za zrealizowanie transakcji, wprowadzamy fragment kodu, zbierającego informacje na temat tego, ile sztuk poszczególnych produktów kupił klient, a także jak się nazywały i ile kosztowały.
Zebrane informacje przesyłane są do odpowiedniego widoku danych w GA, gdzie następnie sprawdzamy, które źródło pozyskania klienta przynosi najwyższe dochody. Wdrażając rozszerzoną wersję modułu, jesteśmy w stanie prowadzić pełną analizę zachowania użytkowników sklepu i sprawdzać np. to, jakimi produktami byli zainteresowani przed zakupem, czy wykorzystali kod rabatowy itd.
Jeśli sklep korzysta z działań e-marketingowych, takich jak np. Google Ads, dokonujemy importu danych z narzędzia do GA4, dzięki czemu prowadzimy szczegółową analitykę kampanii reklamowych w internecie.
Precyzyjnie weryfikujemy efektywność kampanii reklamowych i wyciągamy wnioski, dzięki którym można obniżyć koszty działań marketingowych. W zależności od potrzeb klienta importujemy do narzędzia także inne dane – np. te pochodzące z systemów CRM, czy zewnętrznych systemów sprzedażowych.
Google Tag Manager – skuteczne zarządzanie analityką internetową
Zbyt wiele skryptów i narzędzi do prowadzenia analityki, zainstalowanych bezpośrednio na stronie, może przyczynić się do spowolnienia jej wczytywania. W celu zoptymalizowania działań analitycznych u naszych klientów wykorzystujemy Google Tag Manager (GTM), dzięki któremu unikamy dużego obciążenia strony fragmentami kodu.
GTM pozwala nam skutecznie zarządzać skryptami (tagami) w witrynie. Z jego pomocą dodajemy, usuwamy, ale też modyfikujemy wdrożone kody, pochodzące z różnego rodzaju narzędzi (np. z Google Analytics) i dowolnych JavaScript.
Dzięki GTM śledzimy niemal każdą interakcję z serwisem oraz przesył pobranych danych do programu analitycznego, np. HotJar, czy GA. Do czego najczęściej wykorzystujemy Google Tag Manager?
- Wdrożenie oraz obsługa GA.
- Instalacja tagów Google Ads.
- Wdrożenie piksela Facebooka.
- Weryfikacja Google Search Console.
- Instalacja informacji o plikach cookie.
- Wdrożenie pozostałych narzędzi analitycznych oraz marketingowych.
Google Tag Manager to narzędzie, wspomagające prowadzenie rozbudowanej analityki, w której wykorzystujemy wiele różnych programów. Najważniejszą z zalet GTM jest to, iż rozwiązuje problem związany z nadmiernym obciążeniem witryny różnymi kodami śledzącymi. W przypadku GTM na każdej ze stron implementujemy jeden, główny kod, co generuje też oszczędność czasu i kosztów, związanych z web analytics.
Analityka internetowa – jakie jest jej znaczenie dla SEO?
W efektywnym prowadzeniu witryn internetowych liczy się ruch, który pozyskuje się zarówno z tzw. organiki, jak i z płatnych działań reklamowych. Jednym z głównych działań, dzięki którym witryna może stać się dobrze widoczna w sieci i osiągać wysokie wyniki w wynikach wyszukiwania jest pozycjonowanie.
Zarówno przed rozpoczęciem działań z zakresu SEO, jak i w ich trakcie, trzeba stale analizować widoczność witryny w sieci. Do tego celu wykorzystuje się analitykę internetową, dzięki której pozycjonowanie może być bardziej efektywne.
Dzięki analityce uzyskujemy nie tylko informacje o użytkownikach i poznajemy wzorce ich zachowań, ale też wyciągamy wnioski, dzięki którym możemy lepiej dopasować witrynę do ich potrzeb. Korzystając z web analytics w SEO i SXO weryfikujemy słowa kluczowe, wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarkę, w celu odnalezienia interesujących ich produktów lub usług.
Znając frazy, możemy przygotować rekomendacje, dzięki którym klient ulepszy treści na stronie i sprawi, że będą lepiej dopasowane do docelowych odbiorców. Dzięki analityce określamy również czas ładowania witryny.
To istotny czynnik rankingowy Google, który wpływa nie tylko na decyzje użytkowników (np. o przejściu do konkurencyjnej strony), ale też na pozycję strony w wyszukiwarce.
Optymalizacja szybkości wczytywania witryny, jest jednym z priorytetów w SEO. Systematyczny monitoring danych, przyczynia się do lepszego pozycjonowania strony, co świadczy o tym, że SEO i analityka są ze sobą ściśle powiązane.
Im częściej prowadzona jest analiza, tym większa szansa na wykorzystanie informacji kluczowych z perspektywy osiągnięcia wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, a tym samym – zwiększenia ruchu na stronie.
Analityka internetowa – jak łączymy ją z UX?
Dla naszych klientów prowadzimy nie tylko zaawansowane działania z zakresu analityki internetowej, ale także UX. W ramach web analytics pozyskujemy niezwykle przydatne dane ilościowe, których uzupełnieniem są dane jakościowe, nastawione na pogłębioną eksplorację otrzymywanych wyników.
Dzięki danym ilościowym, pozyskanym np. z pomocą Google Analytics możemy identyfikować profile użytkowników witryny, ale nie jesteśmy w stanie określić, jak jeszcze efektywniej dobrać grupę docelową. Dane ilościowe pozwolą też ocenić liczbę porzuconych koszyków, ale nie wskażą powodów, w wyniku których dochodzi do rezygnacji z zakupów.
Bazując na tego typu informacjach, będziemy w stanie określić również poziom przychodów sklepu, ale nie dowiemy się, jak poprawić użyteczność strony, by generowała jeszcze więcej transakcji.
Tutaj z pomocą przychodzą badania User Experience – opierające się zarówno na danych ilościowych, jak i jakościowych. To właśnie ten drugi typ danych, dostarcza szczegółowych wskazówek, dzięki którym można zoptymalizować stronę w obszarach, w których trudności wskazuje analityka.
Dane ilościowe (m.in. te z Google Analytics) stanowią punkt do przeprowadzenia bardziej zaawansowanych badań i przygotowania szczegółowych rekomendacji zmian w witrynie. Do prowadzonych przez nas badań UX należą m.in.:
Testy A/B – w przypadku badania cyfrowych produktów, polegają na wyświetlaniu użytkownikom 2 różnych wersji np. strony internetowej i analizowaniu ich reakcji na poszczególne elementy witryny.
Dzięki wynikom badań UX, jesteśmy w stanie ocenić np. powody konkretnych działań użytkowników (m.in. przyczynę porzucanie koszyka), na które wskazywały badania ilościowe. Szczegółowe informacje pozwalają z kolei na przygotowanie zaleceń, zwiększających użyteczność i atrakcyjność serwisu, co przekłada się na pozyskiwanie klientów.
Prowadzenie analityki internetowej, bez wykorzystania badań UX pozwala nam na ogólną ocenę sytuacji i postawienie hipotez, ale dopiero połączenie danych ilościowych z jakościowymi przyczynia się do osiągnięcia synergii, wskazując jakie zmiany wdrożyć, by zwiększyć liczbę konwersji i zrealizować KPI.
Analityka internetowa – dlaczego warto z niej skorzystać?
Analityka internetowa jest nieocenionym wsparciem, przy podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych, opartych na danych.
Do najważniejszych korzyści, wynikających ze stosowania web analytics zalicza się m.in. usprawnienie procesów związanych z zarządzaniem biznesem – od planowania, aż po analizę efektywności podejmowanych działań.
Analityka zmniejsza ryzyko związane z prowadzeniem działalności, gdyż dane pozwalają na skuteczniejszą realizację założeń biznesowych. To jednak tylko niektóre zalety analityki internetowej. Do pozostałych zalicza się m.in.:
- Łatwiejszą weryfikację potrzeb klientów.
- Stałą i skuteczną kontrolę ruchu w witrynie.
- Bardziej efektywną sprzedaż produktów.
- Możliwość skutecznej optymalizacji współczynnika konwersji.
- Ocena skuteczności podejmowanych działań, w oparciu o dane faktyczne.
Analityka internetowa pozwala pozyskać szczegółową wiedzę, która w połączeniu ze skutecznymi działaniami e-marketingowymi, może być kluczowa dla osiągnięcia sukcesu w sieci. Wieloletnie doświadczenie naszego zespołu, zarówno w zakresie web analytics, jak i korzystania z różnorodnych narzędzi e-marketingowych, pozwoli ulepszyć szereg procesów w witrynie, zwiększyć jej efektywność oraz prowadzić skuteczne kampanie promocyjne online.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności