-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Weryfikacja i optymalizacja
„Testy z użytkownikami weryfikują słuszność tez.”
Testy z użytkownikami są nieocenionymi wskazówkami w procesie projektowania. Weryfikowanie przygotowanych w ten sposób rozwiązań, potwierdza poprawność zrealizowanych projektów oraz umożliwia optymalizację jeszcze przed wdrożeniem danego rozwiązania.
Zaprojektowane rozwiązania wymagają weryfikacji z użytkownikami. Bez tego nie możemy mieć pewności czy opracowane metody rzeczywiście spełnią swoje zadanie.
Testy weryfikujące stworzony koncept przeprowadzamy na etapie projektu funkcjonalnego. Mogą dotyczyć pojedynczych podstron lub gotowej makiety. Dzięki temu możliwe jest wczesne zdiagnozowanie problemów, a wdrożenie ewentualnych poprawek na tym etapie jest mniej kłopotliwe, niż w przypadku wprowadzania ich w zaawansowanym stadium prac.
Trendy panujące w sieci i preferencje konsumentów ulegają ciągłej ewolucji. Regularny monitoring pozwala adaptować stronę do zachodzących zamian, zapewniając jej wysoką skuteczność w przyciąganiu odbiorców i zwiększanie ich zaangażowania. Dlatego też prowadzona przez nas optymalizacja witryny nie jest zamkniętym procesem, a ciągiem działań. Po wdrożeniu rozwiązań wciąż obserwujemy zachowania użytkowników. Pozwala to wychwycić zachodzące nieprawidłowości i na bazie uzyskanych danych podjąć się wdrażania kolejnych ulepszeń lub przekształcić istniejące.
Narzędzia i metody badawcze
Weryfikację makiet i projektów funkcjonalnych można przeprowadzić na wiele sposobów. Wśród najpopularniejszych, z których również korzystamy, są:
- Heat mapy – wskazują ruch kursora i najczęściej klikalne obszary serwisu. Odtwarzany jest w ten sposób rzeczywisty model zachowania użytkownika, pozwalający na optymalizację strony pod tym kątem.
- Eye Tracking – specjalnie przygotowane urządzenie, czyli eye tracker, śledzi ruch gałek ocznych użytkownika. W ten sposób widzimy elementy przyciągające uwagę internauty oraz te mogące wskazujące jego zachowania, które nie przełożyły się działanie.
- Testy A/B – w sytuacjach, w których możliwe są do wykorzystania alternatywne, równoważne rozwiązania przeprowadzamy testy A/B. Wyniki badań grup respondentów pokazują, które z proponowanych założeń wykazują większą skuteczność.
- Lokalne badania na użytkownikach – możliwość bezpośredniej obserwacji respondenta daje obraz całości jego zachowań, niemożliwych do wyłapania za pomocą narzędzi analitycznych. Testy przyjmują charakter swobodnego kontaktu użytkownika z całą stroną lub wykonywanie przez niego określonych zadań (np. złożenie zamówienia na określony produkt).
-
Zdalne badanie użytkownika – jest to alternatywa do badań gromadzących sporą liczbę respondentów w jednym miejscu. Zdalne testy użytkowników, które przeprowadzamy to:
- Testy moderowane – za kontakt z użytkownikiem i obserwacje jego zachowań odpowiada ekspert.
- Testy niemoderowane – to specjalistyczne oprogramowanie, które automatycznie gromadzi dane o badanych.
Co zyskujesz?
- Weryfikację skuteczności zastosowanych rozwiązań, co pozwala na ocenę ich efektywności i jeszcze na wczesnym etapie przekształcenie ich kierunku.
- Wiedzę o realnym korzystaniu przez użytkowników ze strony wraz z trudnościami, jakie napotykają - być może konieczne będzie zaplanowanie zupełnie nowych rozwiązań.
- Możliwość wprowadzenia zmian przed oddaniem strony do finalnej realizacji, co pozwoli już na tym etapie wyeliminować błędy i zaoszczędzić środki naszego Klienta.
- Stworzenie strony efektywnej, dopasowanej do oczekiwań stawianych przez użytkowników i w pełni odpowiadającej na ich potrzeby.
- Optymalizację witryny pod kątem użyteczności - bieżąca analiza nowej strony umożliwia szybką reakcję na niepożądane zachowania użytkowników.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności