
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
W dniu 15 grudnia 2009 roku w Centrum Promocji Informatyki w Warszawie, odbyło się XIV seminarium z cyklu Informatyka Korporacyjna Optymalne Narzędzia Marketingu Profesjonalnych Usług Prawnych.
Celem spotkania było zaprezentowanie zagadnień związanych z problematyką marketingu wykorzystywanego w kancelariach prawnych.
Na seminarium poruszono takie zagadnienia jak: problemy marketingu w usługach prawnych, budowanie zespołu prawników zorientowanych marketingowo, tworzenie portali procesowych, prawne uwarunkowania marketingu w kancelariach oraz zastosowanie narzędzi efektywnej komunikacji z klientem.
Ideo reprezentował Adrian Kaczor, Manager ds. Kluczowych Klientów, który wygłosił prelekcję na temat „Kancelaria skierowana na klienta. Portal procesowy jako narzędzie komunikacji z obecnym i potencjalnym klientem”, na przykładzie case study kancelarii Wardyński i Wspólnicy.
Może zainteresują Cię także
Uruchomiliśmy serwis Prezydent.pl
Konferencja "Nowe kanały e-marketingu"