-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
- Konsulting
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Projektowanie UX
„Zanim powstanie strona internetowa trzeba ustalić, jak powinna wyglądać i dlaczego.”
Na etapie prototypowania projektanci opracowują koncepcję strony i strukturę zawartych na niej treści. Strona, aby skutecznie spełniała swoją funkcję, musi zostać podporządkowana ujednoliconej koncepcji.
Dlaczego internauta dociera na konkretną stronę? Jak korzysta z niej stały klient, a jak nowy użytkownik? Czy można zachęcić obie grupy do dłuższych wizyt lub przekonać do skorzystania z oferty? To tylko wybrane pytania, na które każdy właściciel strony powinien poznać odpowiedź. Pozwoli mu to na określenie preferencji użytkowników oraz prześledzenie ścieżki użytkownika. A ścieżką tą jest drogą, którą przechodzi, odwiedzając poszczególne podstrony serwisu, tak by osiągnąć założony przez siebie cel. Uzyskanie takiej wiedzy umożliwia nam zaprojektowanie interakcji, które zwiększą jego zaangażowanie i spowodują wykonywanie określonych aktywności na stronie.
Utworzony na podstawie projektu dokument stanowi swego rodzaju strategię prowadzenia dialogu z odbiorcami. Obejmuje liczne aspekty wśród nich jest m.in.: język komunikacji, charakter publikowanych treści, kreacja wizualna. Realizacja tych założeń pozwala budować przyjazny i spójny obraz serwisu. Konsekwencją stworzenia takiej strony jest pozytywny obraz marki w oczach konsumenta. W ten sposób firma poprzez strukturę strony zgodną z oczekiwaniami tworzy doświadczenia użytkowników.
Narzędzia
Niewątpliwie oczekiwanymi cechami współczesnej strony internetowej jest wygoda i funkcjonalność oraz szybkość przechodzenia przez poszczególne podstrony. Stąd też kluczowe jest zaplanowanie struktury, która pozwoli na intuicyjne poruszanie się w serwisie i szybkie odnajdywanie pożądanych treści. Komfort użytkowania witryny znacząco wpływa na postrzeganie marki – staje się firmą dbająca o wygodę swoich klientów. Zwiększa również szanse na ponowne odwiedzenie strony.
Ostatnim etapem podsumowującym nasze prace w tym zakresie jest zaprojektowanie makiety. Zwizualizowanie planowych rozwiązań pomoże zrozumieć sposób działania przyszłego serwisu, ale także sprawnie i bez dodatkowych kosztów wprowadzić zmiany. Podczas naszej pracy korzystamy z makiet, którymi są:
- Low fidelity – makiety te zawierają podstawowe elementy i informacje o stronie, które określają rozmieszczenie poszczególnych elementów.
- High fidelity – są to interaktywne prototypy obejmujące kluczowe mechanizmy serwisu. Nie ma jednej, słusznej metody prototypowania. Dla nas ważne jest to, by w drodze tworzenia wielu koncepcji wybrać najkorzystniejsze dla Klienta rozwiązanie.
Co zyskujesz?
- Wstępną wizualizację serwisu, która stanowi zarys tworzonego przez nas planu – już na początku pracy informujemy Klienta o przygotowywanych strategiach pracy i możliwych efektach.
- Koncepcję strony podporządkowaną komunikacji z grupą docelową - analizujemy funkcjonalności i badamy zachowania użytkowników, tworząc stronę zgodną z potrzebami konkretnej grupy.
- Projektowanie ścieżek użytkownika i możliwych interakcji ze stroną - stworzymy stronę, która nie tylko będzie reagowała na potrzeby internautów, ale również je kreowała.
- Możliwość przeprowadzania testów, które pozwolą obrać najkorzystniejszą strategię działań - wiemy, że poszukiwanie rozwiązań umożliwia również ich tworzenie.
- Diagnozowanie skuteczności wdrażanych rozwiązań - wszystkie prace, jakie prowadzimy podlegają nieustannej analizie i wyciąganiu wniosków usprawniających późniejsze działania.
- Szybkie i pozbawione zbędnych kosztów wprowadzanie zmian przez naszych specjalistów - na bieżąco reagujemy na procesy zachodzące podczas pracy.
Klienci o nas
Przykłady naszych realizacji
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Centrum ustawień cookie
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.