-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Intranet
Jak efektywnie usprawnić komunikację w firmie?Kompleksowy poradnik o wdrożeniach platform intranetowych
Jeśli chcesz otrzymać poradnik, z którego dowiesz się jak wykorzystać skutecznie Intranet lub podnieść efektywność już posiadanego, weź udział w naszym badaniu.
- 500 067 462
Jak wdrożyć skuteczny Intranet
Przygotowujemy poradnik, który omówi narzędzia informatyczne wspierające komunikację wewnętrzną – potocznie zwane intranetami. Zawarte w nim informacje są efektem naszej wieloletniej pracy, podczas której zdobyliśmy bogatą wiedzę i doświadczenie w tworzeniu skutecznych narzędzi komunikacji wewnętrznej. To właśnie ten „wewnętrzny PR” i procesy wokół niego pozwalają na wydajne funkcjonowanie zarówno niewielkich firm jak i międzynarodowych korporacji.
Spójna polityka komunikacyjnej pozwala osiągnąć sprawny przepływ informacji, który przekłada się bezpośrednio na efektywność działań całego przedsiębiorstwa.
Badanie opinii
Opracowując poradnik dokładaliśmy wszelkich starań, aby zawarte w nim treści spełniały najwyższe standardy. Jednak by móc powiedzieć, że poradnik jest maksymalnie obiektywny i dający maksymalnie dużo naszym czytelnikom - chcemy także by Państwo podzielili się swoimi obserwacjami i pomysłami. Dzięki nim będziemy w stanie stworzyć w pełni kompleksowy przewodnik, przydatny każdemu, kto zainteresowany jest wdrożeniem intranetu lub chce usprawnić i rozbudować już istniejące narzędzie.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu nt. wykorzystania Intranetu jako platformy komunikacji wewnętrznej w firmie. Badanie realizowane jest wspólnie przez ekspertów Ideo Sp. z o.o. oraz naukowców Akademii Leona Koźmińskiego pod kierunkiem Prof. Grzegorza Mazurka. Celem badania jest m.in.: rozpoznanie obecnego stanu wykorzystania intranetów, postrzeganych korzyści, zakresu funkcjonalności oraz roli mechanizmów społecznościowych.
Każda odpowiedź przyczyni się do rozwoju wiedzy na temat stosowania w Polsce tego fascynującego narzędzia. Finalny raport z wynikami badania zostanie przekazany Państwu na wskazany adres e-mail. Wierzymy, że wyniki będą nie tylko ciekawe ale i wartościowe z biznesowego punktu widzenia.
Zapraszamy do wypełnienia ankiety
Jej uzupełnienie nie powinno zająć więcej niż 10 minut.
Analiza wyników ankiety (zestawienia statystyczne) stanowić będzie podstawę jednego z rozdziałów poradnika.