
- Firma
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Urlopy i delegacje
- e-PITy
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Zamówienia i zapotrzebowania
- eBOK - obsługa Klienta online
- Narzędzia dla przedstawicieli handlowych
- Outsourcing IT
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Pozycjonowanie sklepów internetowych
"Wyszukiwarki są głównym źródłem informacji o produktach dla klientów sklepów internetowych.".
internetowych." Celem pozycjonowania jest umieszczenie serwisu internetowego na jak najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania dla wskazanych słów kluczowych. Usługa pozycjonowania powinna być istotnym elementem strategii każdej firmy prowadzącej stronę internetową w branży e-commerce.

Najważniejszym etapem budowania sklepu internetowego są prace koncepcyjne. Mają one na celu opracowanie przyszłego kształtu sklepu, zarówno w zakresie jego możliwości i realizowanych funkcji, jak i wyglądu/układu treści. Już na tym etapie warto zastanowić się nad optymalizacją sklepu pod kątem przyszłego pozycjonowania. Pierwsze miejsce w wyszukiwarce otrzymuje przeciętnie ponad 55 procent kliknięć internautów, a pierwsza piątka wyświetlanych wyników to łącznie ponad 88 procent. Strony internetowe pokazujące się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania Google, uważane są przez internautów za godne zaufania.
Jak pracujemy?
Pracę zaczynam od postaw, a więc przeprowadzania szczegółowej analizy strony sklepu pod kątem SEO, sprawdzenia słów kluczowych, unikalności treści, dostosowania pod mobile, linkowania wewnętrznego. Te i inne elementy mają ogromny wpływ na pozycjonowanie sklepu internetowego. Jednak zbadanie sytuacji, która dotyczy strony i działalności naszego Klienta to nie wszystko. Poznanie słabych i mocnych stron konkurencji (a ta w branży e-commerce stale rośnie) pozwoli nam opracować metody, które zbliżą do równie dobrych wyników. Specjalizujemy się w tworzeniu rozwiązań dla e-commerce, dlatego wiemy, jaki typ pozycjonowania będzie dla danego sklepu najbardziej opłacalny i co istotne, skuteczny na tyle, aby strona była widoczna w wynikach wyszukiwania.
Co oferujemy?
W naszej pracy wykorzystujemy najlepsze na rynku narzędzia analizy SEO i konkurencji (Senuto, SEMSTORM, MAJESTIC, SurferSEO i wiele innych). Pozycjonujemy pracując z różnorodnymi platformami do zarządzania sklepami online (Shoper, Edito, Prestashop czy Magento). Wspieramy Klientów w wyborze najkorzystniejszego rozwiązania dla e-commerce. Nasza usługa obejmuje również:
- Modyfikację struktury strony www – optymalizujemy kod źródłowy witryny, dzięki czemu witryna jest szybka i łatwa do odnalezienia przez wyszukiwarki.
- Tworzenie i zarządzanie treścią – dbamy o wartościowy conent, właściwe opisy, nagłówki oraz rozmieszczenie fraz kluczowych.
- Dostosowanie witryny pod urządzenia mobilne – sprawdzamy, testujemy i wdrażamy rozwiązania, optymalizując witrynę w wersji mobilnej.
- Pozyskiwanie linków w serwisach zewnętrznych – umieszczamy linki prowadzące do sklepu w wartościowych witrynach.
- Linkowanie wewnętrzne – prowadzimy działania ułatwiające użytkownikom przechodzenie na inne podstrony.
- Pozycjonowanie szerokie (tzw. long tail) – wykorzystujemy typ pozycjonowania, który sprowadza na stronę osoby mające sprecyzowaną potrzebę zakupową.
- Analizę branży i benchmarkowanie – szczegółowo badamy konkurencję i środowisko biznesowe naszego Klienta.
Dlaczego warto?
Internet to dynamiczne medium, które stale zmienia się, a wraz z nim przekształcają się również oczekiwania internautów. To właśnie między innymi z tego powodu warto na bieżąco analizować osiągane wyniki, trendy internetowe i konkurencję. Jednym z działań niezbędnych do uzyskania przewagi nad konkurencją w e-commerce jest pozycjonowanie sklepu internetowego. Optymalizacja strategii działania wzbogacona o wnioski wyciągnięte z analiz, pozwala utrzymać wysoki poziom konwersji i wyprzedzić konkurencję, która nie zawsze nadąża za zmianami na rynku.
Co zyskasz podejmując współpracę z nami?
- Podniesienie pozycji strony w wynikach wyszukiwania – strona będzie łatwa do znalezienia dla użytkownika.
- Wdrożenie najkorzystniejszego typu pozycjonowania – w zależności od branży i skali działalności.
- Znaczące zwiększenie ruchu i czasu spędzonego w witrynie – strona będzie przyjazna dla odbiorcy i widoczna w wyszukiwarce.
- Przyciągnięcie na stronę potencjalnych klientów – pozycjonowanie szerokie cechuje się wysoką konwersją.
- Informacje o działaniach konkurencji i szczegółowe dane o branży – poznanie słabych i mocnych stron konkurentów oraz panujących trendów.
- Pomoc w wyborze najwłaściwszych fraz kluczowych – słowa dopasowujemy pod kątem działalności firmy i ich potencjału.
- Wygodną dla klienta nawigację po witrynie – układ strony i elementy ułatwiają użytkowanie i usprawniają proces zakupowy.
- Atrakcyjne i oryginalne treści dopasowane do strategii – tekst i grafika są spójne z wizualną koncepcją marki i przyjazne dla odbiorcy.