Pozycjonowanie sklepów internetowych

"Wyszukiwarki są głównym źródłem informacji o produktach dla klientów sklepów internetowych.".

internetowych." Celem pozycjonowania jest umieszczenie serwisu internetowego na jak najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania dla wskazanych słów kluczowych. Usługa pozycjonowania powinna być istotnym elementem strategii każdej firmy prowadzącej stronę internetową w branży e-commerce.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Marketing Internetowy, Analizy strategiczne
Darmowa konsultacja

Najważniejszym etapem budowania sklepu internetowego są prace koncepcyjne. Mają one na celu opracowanie przyszłego kształtu sklepu, zarówno w zakresie jego możliwości i realizowanych funkcji, jak i wyglądu/układu treści. Już na tym etapie warto zastanowić się nad optymalizacją sklepu pod kątem przyszłego pozycjonowania. Pierwsze miejsce w wyszukiwarce otrzymuje przeciętnie ponad 55 procent kliknięć internautów, a pierwsza piątka wyświetlanych wyników to łącznie ponad 88 procent. Strony internetowe pokazujące się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania Google, uważane są przez internautów za godne zaufania.

Jak pracujemy?

Pracę zaczynam od postaw, a więc przeprowadzania szczegółowej analizy strony sklepu pod kątem SEO, sprawdzenia słów kluczowych, unikalności treści, dostosowania pod mobile, linkowania wewnętrznego. Te i inne elementy mają ogromny wpływ na pozycjonowanie sklepu internetowego. Jednak zbadanie sytuacji, która dotyczy strony i działalności naszego Klienta to nie wszystko. Poznanie słabych i mocnych stron konkurencji (a ta w branży e-commerce stale rośnie) pozwoli nam opracować metody, które zbliżą do równie dobrych wyników. Specjalizujemy się w tworzeniu rozwiązań dla e-commerce, dlatego wiemy, jaki typ pozycjonowania będzie dla danego sklepu najbardziej opłacalny i co istotne, skuteczny na tyle, aby strona była widoczna w wynikach wyszukiwania.

Co oferujemy?

W naszej pracy wykorzystujemy najlepsze na rynku narzędzia analizy SEO i konkurencji (Senuto, SEMSTORM, MAJESTIC, SurferSEO i wiele innych). Pozycjonujemy pracując z różnorodnymi platformami do zarządzania sklepami online (Shoper, Edito, Prestashop czy Magento). Wspieramy Klientów w wyborze najkorzystniejszego rozwiązania dla e-commerce. Nasza usługa obejmuje również:

  • Modyfikację struktury strony www – optymalizujemy kod źródłowy witryny, dzięki czemu witryna jest szybka i łatwa do odnalezienia przez wyszukiwarki.
  • Tworzenie i zarządzanie treścią – dbamy o wartościowy conent, właściwe opisy, nagłówki oraz rozmieszczenie fraz kluczowych.
  • Dostosowanie witryny pod urządzenia mobilne – sprawdzamy, testujemy i wdrażamy rozwiązania, optymalizując witrynę w wersji mobilnej.
  • Pozyskiwanie linków w serwisach zewnętrznych – umieszczamy linki prowadzące do sklepu w wartościowych witrynach.
  • Linkowanie wewnętrzne – prowadzimy działania ułatwiające użytkownikom przechodzenie na inne podstrony.
  • Pozycjonowanie szerokie (tzw. long tail) – wykorzystujemy typ pozycjonowania, który sprowadza na stronę osoby mające sprecyzowaną potrzebę zakupową.
  • Analizę branży i benchmarkowanie – szczegółowo badamy konkurencję i środowisko biznesowe naszego Klienta.

Dlaczego warto?

Internet to dynamiczne medium, które stale zmienia się, a wraz z nim przekształcają się również oczekiwania internautów. To właśnie między innymi z tego powodu warto na bieżąco analizować osiągane wyniki, trendy internetowe i konkurencję. Jednym z działań niezbędnych do uzyskania przewagi nad konkurencją w e-commerce jest pozycjonowanie sklepu internetowego. Optymalizacja strategii działania wzbogacona o wnioski wyciągnięte z analiz, pozwala utrzymać wysoki poziom konwersji i wyprzedzić konkurencję, która nie zawsze nadąża za zmianami na rynku.

Co zyskasz podejmując współpracę z nami?

  • Podniesienie pozycji strony w wynikach wyszukiwania – strona będzie łatwa do znalezienia dla użytkownika.
  • Wdrożenie najkorzystniejszego typu pozycjonowania – w zależności od branży i skali działalności.
  • Znaczące zwiększenie ruchu i czasu spędzonego w witrynie – strona będzie przyjazna dla odbiorcy i widoczna w wyszukiwarce.
  • Przyciągnięcie na stronę potencjalnych klientów – pozycjonowanie szerokie cechuje się wysoką konwersją.
  • Informacje o działaniach konkurencji i szczegółowe dane o branży – poznanie słabych i mocnych stron konkurentów oraz panujących trendów.
  • Pomoc w wyborze najwłaściwszych fraz kluczowych – słowa dopasowujemy pod kątem działalności firmy i ich potencjału.
  • Wygodną dla klienta nawigację po witrynie – układ strony i elementy ułatwiają użytkowanie i usprawniają proces zakupowy.
  • Atrakcyjne i oryginalne treści dopasowane do strategii – tekst i grafika są spójne z wizualną koncepcją marki i przyjazne dla odbiorcy.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas