
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Pozycjonowanie sklepów internetowych
"Wyszukiwarki są głównym źródłem informacji o produktach dla klientów sklepów internetowych.".
internetowych." Celem pozycjonowania jest umieszczenie serwisu internetowego na jak najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania dla wskazanych słów kluczowych. Usługa pozycjonowania powinna być istotnym elementem strategii każdej firmy prowadzącej stronę internetową w branży e-commerce.

Najważniejszym etapem budowania sklepu internetowego są prace koncepcyjne. Mają one na celu opracowanie przyszłego kształtu sklepu, zarówno w zakresie jego możliwości i realizowanych funkcji, jak i wyglądu/układu treści. Już na tym etapie warto zastanowić się nad optymalizacją pod kątem przyszłego pozycjonowania sklepu.
Pierwsze miejsce w wyszukiwarce otrzymuje przeciętnie ponad 55 procent kliknięć internautów, a pierwsza piątka wyświetlanych wyników to łącznie ponad 88 procent. Strony internetowe pokazujące się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania Google, uważane są przez internautów za godne zaufania.
Jak pracujemy?
Pracę zaczynam od postaw, a więc przeprowadzania szczegółowej analizy strony sklepu pod kątem SEO, sprawdzenia słów kluczowych, unikalności treści, dostosowania pod mobile, linkowania wewnętrznego. Te i inne elementy mają ogromny wpływ na pozycjonowanie sklepu internetowego.
Jednak zbadanie sytuacji, która dotyczy strony i działalności naszego Klienta to nie wszystko. Poznanie słabych i mocnych stron konkurencji (a ta w branży e-commerce stale rośnie) pozwoli nam opracować metody, które zbliżą do równie dobrych wyników.
Specjalizujemy się w tworzeniu rozwiązań dla e-commerce, dlatego wiemy, jaki typ pozycjonowania będzie dla danego sklepu najbardziej opłacalny i co istotne, skuteczny na tyle, aby strona była widoczna w wynikach wyszukiwania.
Co oferujemy?
W naszej pracy wykorzystujemy najlepsze na rynku narzędzia analizy SEO i konkurencji (Senuto, SEMSTORM, MAJESTIC, SurferSEO i wiele innych). Pozycjonujemy pracując z różnorodnymi platformami do zarządzania sklepami online (Shoper, Edito, Prestashop czy Magento). Wspieramy Klientów w wyborze najkorzystniejszego rozwiązania dla e-commerce. Nasza usługa obejmuje również:
- Modyfikację struktury strony www – optymalizujemy kod źródłowy witryny, dzięki czemu witryna jest szybka i łatwa do odnalezienia przez wyszukiwarki.
- Tworzenie i zarządzanie treścią – dbamy o wartościowy conent, właściwe opisy, nagłówki oraz rozmieszczenie fraz kluczowych.
- Dostosowanie witryny pod urządzenia mobilne – sprawdzamy, testujemy i wdrażamy rozwiązania, optymalizując witrynę w wersji mobilnej.
- Pozyskiwanie linków w serwisach zewnętrznych – umieszczamy linki prowadzące do sklepu w wartościowych witrynach.
- Linkowanie wewnętrzne – prowadzimy działania ułatwiające użytkownikom przechodzenie na inne podstrony.
- Pozycjonowanie szerokie (tzw. long tail) – wykorzystujemy typ pozycjonowania, który sprowadza na stronę osoby mające sprecyzowaną potrzebę zakupową.
- Analizę branży i benchmarkowanie – szczegółowo badamy konkurencję i środowisko biznesowe naszego Klienta.
Dlaczego warto?
Internet to dynamiczne medium, które stale zmienia się, a wraz z nim przekształcają się również oczekiwania internautów. To właśnie między innymi z tego powodu warto na bieżąco analizować osiągane wyniki, trendy internetowe i konkurencję. Jednym z działań niezbędnych do uzyskania przewagi nad konkurencją w e-commerce jest pozycjonowanie sklepu internetowego. Optymalizacja strategii działania wzbogacona o wnioski wyciągnięte z analiz, pozwala utrzymać wysoki poziom konwersji i wyprzedzić konkurencję, która nie zawsze nadąża za zmianami na rynku.
Co zyskasz podejmując współpracę z nami?
- Podniesienie pozycji strony w wynikach wyszukiwania – strona będzie łatwa do znalezienia dla użytkownika.
- Wdrożenie najkorzystniejszego typu pozycjonowania – w zależności od branży i skali działalności.
- Znaczące zwiększenie ruchu i czasu spędzonego w witrynie – strona będzie przyjazna dla odbiorcy i widoczna w wyszukiwarce.
- Przyciągnięcie na stronę potencjalnych klientów – pozycjonowanie szerokie cechuje się wysoką konwersją.
- Informacje o działaniach konkurencji i szczegółowe dane o branży – poznanie słabych i mocnych stron konkurentów oraz panujących trendów.
- Pomoc w wyborze najwłaściwszych fraz kluczowych – słowa dopasowujemy pod kątem działalności firmy i ich potencjału.
- Wygodną dla klienta nawigację po witrynie – układ strony i elementy ułatwiają użytkowanie i usprawniają proces zakupowy.
- Atrakcyjne i oryginalne treści dopasowane do strategii – tekst i grafika są spójne z wizualną koncepcją marki i przyjazne dla odbiorcy.