-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Pimcore w praktyce: Jak skutecznie zarządzać informacją o produkcie
Baza wiedzy
Jak platforma PIM odmieni działania marketingowe w Twoim e-commerce
Przemyślane, szczegółowe i angażujące treści kart katalogowych produktu są skuteczną reklamą samą w sobie, ale ich tworzenie i aktualizacja pochłania wiele energii zespołu kreatywnego.
Są sposoby by opanować dane dotyczące nawet setek tysięcy produktów oraz tworzyć za ich pomocą wyjątkowe doświadczenia Klienta. Podpowiadamy jak poszczególne funkcjonalności systemów z rodziny PIM (Product Information Management) usprawniają działania marketingowe na każdym z 3 etapów kreowania informacji o produkcie.
PIM - Niezbędnik e-commerce w skalowaniu biznesu
Jakość danych, którymi się posługujesz wpływa na Twój biznes. Może pomóc rozwinąć firmę w skali globalnej, zdobyć pozycję na rynku i zaufanie klientów.
Błędy w opisie produktów, danych Klientów czy niepoprawnie opisane zamówienia. Niezależnie od tego, z którymi z nich masz do czynienia, niskiej jakości lub niepoprawne dane są w stanie wpłynąć na rozwój Twojego biznesu. Zawsze oznaczają straty. Począwszy od zdenerwowania, na marnowaniu czasu i pieniędzy skończywszy. Skala tych strat może szokować.
PIM. Otwórz się na transformację cyfrową
Niezależnie od kondycji, stadium rozwoju firmy lub branży, cele biznesowe organizacji skupiają się wokół 3 głównych czynników. Obniżanie kosztów, wzrost zysków oraz poprawa doświadczenia klientów.
Jednym z narzędzi, które w swoich założeniach jest spójne nie tylko z wyżej wymienionymi celami biznesowymi firm, ale również transformacją cyfrową jest PIM (Product Information Management). Jego głównym założeniem jest ułatwienie firmom holistycznego zarządzania danymi oferowanych produktów i usług, a jednocześnie regulacja poziomu zadowolenia konsumentów.
Nadchodzi Pimcore X... Czym nas zaskoczy?
Właśnie minęło 10 lat od wypuszczenia na rynek pierwszej wersji beta platformy Pimcore. To jeden z powodów, dla których najnowsza wersja platformy (następca Pimcore 6) będzie nosić nazwę Pimcore X. Pimcore to platforma wsparcia ecommerce, z rodziny PIM (Product Information Management) o otwartym kodzie źródłowym. Zmienia świat sprzedaży internetowej na lepsze walcząc z chaosem w danych produktowych - zmorą zarówno sprzedawców jak i klientów. To jednak nie wszystko.
Zarządzanie katalogiem produktów - Akeneo 2020 Global B2B survey
90% organizacji B2B uważa, że poprawnie funkcjonujący system Product Information Management jest w obecnych czasach priorytetem w ich biznesie. 97% przedsiębiorców i dystrybutorów, ocenia że wysoka jakość informacji produktowej jest kluczowa w procesie wzmacniania pozytywnych doświadczeń klientów. Badanie, na potrzeby którego zebrane zostały opinie firm B2B z 7 krajów pokazuje jednoznacznie wzrost znaczenia informacji produktowej w działalności biznesowej.